וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה באוסטרליה: כלב המשפחה תקף והרג פעוט

הפעוט, בן שנתיים, שיחק בחצר בית סבתו כשלפתע הותקף על ידי כלב מסוג מסטיף השייך לקרובת משפחתו. לאחר מאבק, הצליחה סבתו לחלצו ממלתעות הכלב, אך הוא מת בבית החולים

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

מקרים של תקיפת ילדים על ידי כלבים אינם נדירים, אך כשמדובר בילד וכלב שמכירים זה את זה - הסיפור הוא אחר: פעוט בן שנתיים מת אתמול (ראשון) לאחר שהותקף על ידי כלב המשפחה במדינת ניו סאות' ווילס, שבמזרח אוסטרליה. התקיפה התרחשה כאשר דיאון היגינס בן השנתיים שיחק בחצר בית סבתו, כשלפתע, הותקף באכזריות על ידי כלב מסוג מסטיף השייך לקרובת משפחתו.

סבתו של היגינס ניסתה לשחרר אותו ממלתעות הכלב, אך זה לא הרפה והמשיך לנשוך את הפעוט המבוהל. בסופו של דבר, היגינס שוחרר, והובהל לבית החולים, אך זמן קצר לאחר מכן, מת מפצעיו. "זה שובר את הלב", אמר בתגובה ראש ממשלת אוסטרליה, קווין ראד. "זה פשוט נורא ועבור ההורים זו פשוט זוועה. זוועה מוחלטת. בפועל, מבחינת מה שהממשלה יכולה לעשות, כולי אוזן בכל המובנים, בכל ההיבטים של רצונות הממשלה על ידי תמיכה בשורת הצעדים שנועדו לשלוט בכלבים אלימים".

מבדיקה ראשונית עולה כי הכלב תקף את הפעוט משום שרצה את הגלידה שהחזיק, מה שעדיין משאיר כמה סימני שאלה, שהרי מדובר בזן חברותי, שאינו נוהג לתקוף. הכלב עצמו נתפס והורדם למוות, ובצל הטרגדיה, התקשורת האוסטרלית עסוקה כעת בשאלה אחת - האם להחמיר את הקריטריונים הנדרשים להחזקת כלבים שעשויים לגלות תוקפנות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully