וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בדו את חטיפת בתם כדי להסתיר שהותקפה מינית

שלומי גבאי

31.7.2013 / 15:02

מעצרו של תושב פרדס חנה החשוד בתקיפתה המינית של בתו הוארך בחמישה ימים. האם, החשודה באותן העבירות, שוחררה למעצר בית במסגרתו היא משגיחה על בתה שלכאורה הותקפה על ידה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק

בית משפט השלום בחדרה האריך היום (רביעי) בחמישה ימים את מעצרו של האב בן ה-30 תושב פרדס חנה החשוד כי ביצע יחד עם אשתו מעשים מגונים בבתם התינוקת בת השנתיים. כמו כן, חשוד האב כי ביים את חטיפת בתו וניסה להוליך שולל את המשטרה. אמה של הפעוטה, שוחררה אתמול למעצר בית מלא בן חמישה ימים. עם זאת, האם היא זו שהפעוטה נמצאת כעת במשמורתה.

לפני כחודש, סמוך לחצות, התקשר האב למשטרה והודיע כי בתו הפעוטה אינה נמצאת בבית וכי ישנו חשד שנחטפה. כוחות גדולים של משטרה הגיעו לבית והחלו בסריקות נרחבות לאיתורה. כעבור שעתיים אותרה הפעוטה על ידי שכנה כשהיא משוטטת ברחוב. מחקירת המשטרה עלה חשד כי גרסת הורי הפעוטה בנוגע להיעדרות אינה אמינה ובתחנת חדרה החלו לאסוף ראיות נגד השניים.

האב החשוד  בהתעללות מינית בבתו הפעוטה בת השנתיים בהארכת מעצר בבית המשפט בחדרה, יולי 2013. שלומי גבאי
האב מובא לדיון בהארכת מעצרו, היום/שלומי גבאי

כחלק מהבירור בנושא ה"חטיפה" לכאורה, נערכו בדיקות די-אן-אי על ידי המחלקה לזיהוי פלילי, מהן התברר כי דגימות זרע של האב נמצאו בחיתול של הפעוטה. גילוי זה הוביל את החוקרים לחשוד כי מדובר במקרה של מעשים מגונים והטרדה מינית. במהלך החודש האחרון זומנו ההורים מספר פעמים לתחנת חדרה להשלמת החקירה ואתמול נעצרו בחשד כי ביצעו מעשים מגונים בפעוטה.

בסיום חקירתם שוחררה האם לחמישה ימים של מאסר בית מלא בתנאים מגבילים והאב כאמור נכלא והובא הבוקר בפני שופט שהאריך את מעצרו. לפי עורכת דינם של ההורים, תמי אולמן, האם היא זו ששומרת על בתה אשר היא חשודה בתקיפתה המינית, כמו גם על בנם בן ה-7 חודשים.

ההורים ממשיכים להכחיש את המיוחס להם וטוענים כי בתם נחטפה על ידי אדם שלישי שביצע בה את המעשים המגונים לכאורה. במהלך הדיון בבית המשפט טען האב כי בשל העובדה שהמשטרה לא הצליחה לעלות על עקבותיו של חוטף בתו הוא שקל להתלונן כנגד השוטרים ולכן אלו "תפרו" לו תיק. עו"ד אולמן סיפרה לוואלה! חדשות כי "מדובר בהורים לילדים קטנים, אנשים נורמטיביים שאינם מוכרים למשטרה ולרשויות הרווחה האוהבים את ילדיהם ומטפלים בהם בצורה טובה מאוד".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully