וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב נטמן לצד בתו: "לא נסלח על רצח שפל כזה"

24.7.2013 / 16:23

נתן וימית ז'ורנו, שנרצחו במשרד עורכי הדין שבו עבדו, הובאו למנוחות בבית שמש. "איך אפשר להתעורר מחלום הבלהות שבו אנו נמצאים? אני מבטיחה שנמצה את הדין", ספדה אחות הנרצח

צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן

"לא ייתכן שאי אפשר היום לחיות בביטחון. לעולם לא נוכל לסלוח על רצח שפל כזה", כך ספד היום (רביעי) ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול, לנתן ז'ורנו בן ה-56 ובתו, ימית (26), שנורו למוות במשרד עורכי הדין שבו עבדו בירושלים. "אין עין אחת שיבשה מהכאב שאופף את העיר כולה. איבדנו את ערך החיים, איבדנו את הרגישות", המשיך אבוטבול להוקיר את זכרם של השניים, בבית העלמין בבית שמש. מעצרו של המאבטח החשוד ברצח, גטהגון טדסה, הוארך היום בשמונה ימים.

הלווייתם של נתן וימית ז'ורנו.יולי 2013. נמרוד סונדרס
"איך אפשר להתעורר מחלום הלהבות שבו אנו נמצאים?". הלווייתם של נתן וימית ז'ורנו, היום/נמרוד סונדרס

אחותו של נתן, שושי, דיברה בכאב על אחיה ועל אחייניתה. "איך אפשר להתעורר מחלום הבלהות שבו אנו נמצאים? נתן היקר שלנו, הותרת אותנו המומים, לא מסוגלים לעכל את רוע הגזרה. אנו מבטיחים לך שנמצה את הדין. ואת, ימית, תמיד את אהבתך הרעפת על כולם. בחרת ללכת בדרכו של אביך, שהיה עבורך סמל ודוגמה, וכך - באופן כה טבעי - הלכת אתו ומעמנו", ספדה לשניים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הלווייתם של נתן וימית ז'ורנו.יולי 2013. נמרוד סונדרס
"לא מסוגלים לעכל את רוע הגזרה"/נמרוד סונדרס

"תמיד תהיי איתי בט"ו באב, אביא לך פרח בכל שנה", אמר גלעד, בן זוגה של ימית. "אני מתקשה מאוד למצוא את המילים, מה אומרים למישהי שמתגעגעים אליה כל-כך? היית מלאת אהבה, בחורה מדהימה שהייתה טובה לכולם. היום אני מרגיש שלא אמרתי לך מספיק מי את ומה את מעניקה לכולנו", הוסיף.

הלווייתם של נתן וימית ז'ורנו.יולי 2013. נמרוד סונדרס
"לא אמרתי לך מספיק מי את ומה את מעניקה לכולנו", ספד בן הזוג של ימית/נמרוד סונדרס

יו"ר לשכת עורכי הדין בישראל, עו"ד דורון ברזילי, נפרד מחברו. "היום זהו יום שחור, יום קשה. ביממה האחרונה התוודעתי למעלותיך הרבות - קצין צבא ומשטרה, אדם צנוע, אהוב וטוב לב. ההגינות הייתה נר לרגליך", אמר ברזילי. על הנרצחת הוסיף ברזילי: "ימית, הספקת להתמחות במשרדו של אביך במשך ארבעה חודשים בלבד. עבדתם כגוף אחד, אני מתחייב שלא נשכח ולא נסלח, ונעשה הכל על מנת שזכרכם יימשך לעד ואנו נפעל על מנת לסייע ככל שניתן בתקופה הזו".

"אני עדיין לא יודעת איך לספר לילד"

רונית ז'ורנו, אשתו השנייה של נתן ז'ורנו, עדיין מתקשה לעכל את הבשורה המרה על מות בעלה. "כולם ידעו איזה אדם טוב הוא", סיפרה רונית בשיחה עם וואלה! חדשות. לשניים, שהתגוררו יחד בשנים האחרונות בשכונת פסגת זאב בבירה, יש גם ילד משותף בן 7. "הוא היה אבא מקסים. אני עדיין לא יודעת איך לספר לילד".

כאמור, ז'ורנו ובתו מנישואיו הראשונים, ימית בת ה-26, נרצחו על ידי מאבטח שייצגו בתיק הגירושים שלו. "נתן היה איש של עבודה תמיד", תיארה רונית. "תמיד עזר לאנשים". היא סיפרה כי בבוקר כשיצא לעבודה, הוא היה שמח ואמר לה: "אהובתי, אל תדאגי. תהיי חזקה". "גיהצתי לו את החולצה והכל היה חדש בבוקר, לקחו לי אותו", מיררה בבכי. "למה הוא אמר לי את זה? אלוהים יודע. הוא היה מקסים, בן אדם זהב. אין אדם שלא אמר כמה נתן אדם טוב. הוא היה מוציא מהפה שלו ונותן לאחרים שלא היה להם. לקחו לי אותו בלי סיבה".

לז'ורנו, בן 56 במותו, גם שלושה ילדים – בהם ימית – מאשתו הראשונה ששהתה בחו"ל עד אשר התבשרה על הרצח. בעבר הוא שימש מפקד משטרת בית שמש, שם מתגוררים גרושתו וילדיו. כעורך דין פלילי, עסק בין היתר בתביעות נגד בנקים ובהוצאות לפועל. בתו, ימית, עבדה עם אביה במשך לפחות שלוש שנים, במהלך לימודיה כסטודנטית למשפטים וכן במהלך התמחותה בעריכת דין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully