וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה נשארה בדרג א' של אירופה

ישראל ניצחה 76:77 את צ'כיה במשחק האחרון בבית התחתון, הבטיחה את השארותה בדרג הבכיר ועברה לבית של מקומות 16-13

נבחרת העתודה של ישראל עמדה היום (רביעי) בפני מבחנה הגדול באליפות אירופה הנערכת בטאלין, אסטוניה, כשגברה על נבחרת צ'כיה 76:77, במסגרת משחקי הבית התחתון. השחקנים של שרון דרוקר הפסידו אמש לסרביה בתוצאה 66:62, ולאחר שמוקדם יותר היום ניצחה סרביה את אוקראינה 69:75, הישראלים יכלו להפסיד בהפרש נמוך משמונה נקודות ועדיין להבטיח כבר היום את ההישארות בדרג א'. אבל בחורינו בכחול-לבן לא הסתפקו במשחק על תוצאה, וסיימו את משחקי הבית התחתון עם ניצחון מתוק בדרך לבית של מקומות 16-13.

תומר גינת שחקן נבחרת העתודה. מגד גוזני
עמדו במשימה. תומר גינת/מגד גוזני

הנבחרת פתחה עם תום מעיין, אור סולומון, תומר גינת, גולן גוט ואיגור קולשוב. ריצת 4:12 בהובלת גוט וקולשוב, העלתה את ישראל ליתרון 11:18. העתודה שלטה בריבאונד, הצ'כים התקשו לקלוע והרבע הראשון הסתיים ביתרון 15:20 לישראל.

ישראל פתחה רע מאוד את הרבע השני, הפורוורד ה'צכי סמואל פייפר עשה שמות בהתקפה, וריצת 2:12 של הצ'כים הכניסה את שחקניו של דרוקר לפיגור. ישראל הציגה משחק מפוזר שמנע ממנה לחולל מהפך, הפורוורד הצ'כי מרטין קריז' חגג בצבע והצ'כים הוליכו 32:38 במחצית. גוט הוליך את קלעי הנבחרת במחצית עם 6 נקודות, העתודה איבדה 11 כדורים לעומת 5 של צ'כיה.

פתיחת הרבע השלישי לא בישרה על שינוי, והצ'כים עלו ל-39:49 לאחר ארבע דקות מתחילתו. שון דאוסן קלע שש נקודות רצופות וצימק למינוס 5, אולם הצ'כים שמרו על יתרונם והוליכו 47:54 בתום הרבע השלישי.

העתודה פתחה טוב את הרבע הרביעי. 5 נקודות רצופות של תום מעיין וסל של אור סולומון העלו את הנבחרת ליתרון 60:62. המאני-טיים התקרב והעתודה הצליחה לשמור על יתרון קטן בזכות סלים של תומר גינת. שון דאוסון המשיך לקלוע והנבחרת פתחה פער של 7 נקודות, 1:44 דקות לסיום, ולמרות שהצ'כים הצליחו לצמק למינוס 2, הנבחרת שמרה על יתרונה, ניצחה 76:77 והבטיחה מעשית את מקומה בדרג א' של אירופה.

קלעו לישראל: תום מעיין 16 נקודות ו-5 אסיסטים, גולן גוט 14, שון דאוסן 13, תומר גינת 10 ו-8 ריבאונדים, אור סולומון 9 ו-11 ריבאונדים, אלון אברמוביץ' 5, רפי מנקו 3, איגור מאיור 2, כן שותף רם אליאספור.

בלטו בצ'כיה: מרטין קריז' (12 ריבאונדים) וסמואל פייפר 22 נקודות כל אחד, תומאש קיזלינק 12, ג'וזף פריחונסקי 10.

גולן גוט שחקן נבחרת העתודה. מגד גוזני
סיימו את הבית התחתון עם ניצחון מתוק. גולן גוט/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully