וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועה בחופשה: כריש נגס בבת 15 - ושחה עם חצי גופה

16.7.2013 / 13:26

חרף האזהרות מפני כרישים באי ראוניון שבאוקיינוס ההודי, התיירת מצרפת יצאה עם שנורקל למים הרדודים. מסוק הוקפץ לאתר את הדג שברח עם הגופה. "לא חשבנו שהכריש יתקרב לחוף"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

כריש תקף והרג נערה בת 15 ששחתה אמש (שני) בחופי האי ראוניון שבאוקיינוס ההודי. זו התקיפה הקטלנית השנייה של כרישים באי, השייך לצרפת ונמצא מזרחית למדגסקר.

ג'ינה הוארו, הממונה באי על בטיחות הציבור, אמרה כי הכריש תלש לשניים את גוף הצעירה. "הוא שחה עם חלק מהגופה", סיפרה לעיתון מקומי. "לא חשבנו שכריש מסוגל להתקרב כל-כך אל החוף".

מסוק וספינת הצלה יצאו לסריקות אחרי הכריש ואחרי "החלק השני" של הנערה שלקח עמו.

הנערה, אזרחית צרפת שבאה לאי לחופשה עם אביה, שחתה עם שנורקל וסנפירים במפרץ סנט פול בחלקו הצפון-מזרחי של האי. מדובר באזור אסור לרחצה בשל מספרם הרב של הכרישים השורצים בחוף. חברה ששחתה עמה הצליחה לחמוק מהכריש.

זוועה באמצע הנופש: כריש טרף תיירת בת 15. צילום מסך
החיפושים אחר הכריש וגופתה של הצעירה, אמש/צילום מסך

מאז 2011 נהרגו באי חמישה בני אדם מנשיכות כריש, אך זו הפעם הראשונה ששחיין, ולא גולש, נהרג בתקיפה שכזו. בחודש שעבר חידשו הרשויות באי את האיסור מפני רחצה בשל תקיפות מרובות של כרישים, שאחת מהן כמעט הסתיימה במוות.

האי ראוניון מתיר לנופשים בו לדוג כרישים, אך מרבית הדייגים נמנעים מכך בשל רעל שהתגלה לאחרונה בבשרם של הדגים הקטלניים. בשנה שעברה שיגרה צרפת דייגים מקצוענים כדי להרוג כמה מהכרישים. אחרי שחוסלו 20 מהכרישים הופסקה פעילות המשלחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully