וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ בחירות: ברקת מנסה להשיג את תמיכת נתניהו

12.7.2013 / 3:02

ראש עיריית ירושלים חושש ממועמדותו האפשרית של משה ליאון, שאם ישיג את תמיכת החרדים צפוי להדיחו מהתפקיד. הוא נועד עם יו"ר הקואליציה לוין, ובהמשך ייפגש עם שרי הליכוד

ראש העיר וראש הממשלה: ראש עיריית ירושלים ניר ברקת החל בסבב שיחות עם בכירי הליכוד, בשל האיום מצד מועמדותו האפשרית של נציג ישראל ביתנו, מנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר משה ליאון, הזוכה לתמיכה במפלגת השלטון. ברקת מקווה שבכירי התנועה ישפיעו בנושא על ראש הממשלה בנימין נתניהו, על מנת שזה יביע בגלוי תמיכה בברקת בבחירות לרשויות המקומיות, שיתקיימו באוקטובר הקרוב.

בנימין נתניהו וניר ברקת מסיירים בשכונת גילה בירושלים. משה מילנר, לשכת העיתונות הממשלתית
קרא למחלף בעיר על שמו של האב. ראש העיר ברקת וראש הממשלה נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, משה מילנר

לוואלה! חדשות נודע כי ברקת נפגש שלשום (רביעי) בצהריים בכנסת עם יו"ר הקואליציה יריב לוין. בפגישה, שבה השתתפה מיכל שלם, ראש הסגל של ברקת, ניסה ראש עיריית הבירה לשכנע את לוין להפעיל לחץ על נתניהו בכדי שזה יתמוך בו ולא בליאון.

בפגישה הזכיר ברקת כי טרם הבחירות הצהיר על תמיכה בליכוד ובנתניהו, קרא למחלף חדש בעיר על שם אביו של ראש הממשלה, בנציון נתניהו, והבטיח להמשיך לדאוג לאינטרסים של המפלגה בעיר – ובכלל זה לשמור על המבנה הדמוגרפי ולהעניק תפקידי מפתח לנציגי המפלגה במועצת העיר. בפגישה ציין ברקת כי בכוונתו להיפגש עם כמה שרים בכירים ולדון עמם בנושא.

לפני כשבועיים, בחתונת בתו של רב הכותל שמואל רבינוביץ', שוחח ברקת ממושכות עם שר התקשורת גלעד ארדן וציין כי אם ייבחר פעם נוספת, בכוונתו להעניק את המקום השני במועצה לאמנון שומרון המקורב לנתניהו, תפקיד אותו ממלא כעת קובי כחלון, אחיו של השר לשעבר משה כחלון. באותו אירוע שוחח ברקת גם עם ראש הסגל היוצא של נתניהו, גיל שפר, ולאחר מכן נועד עמו ביחידות.

מטה ברקת: "הפרטים אינם נכונים"

משה ליאון, שעדיין לא הגיש את מועמדותו באופן רשמי, נמצא כעת בעיצומו של מרתון פגישות עם נציגי העדה החרדית בירושלים. אם ישיג את תמיכתם, הוא צפוי לנצח את ברקת בבחירות. הוא נחשב לאיום המשמעותי היחיד בדרך לקדנציה נוספת של ברקת בלשכת ראש העיר.

ממטה הבחירות של ניר ברקת נמסר בתגובה: "ברקת נפגש במהלך כל הקדנציה עם חברי כנסת ושרים, כחלק מתפקידו כראש העיר ירושלים. ככלל, איננו נוהגים לפרט מה היה תוכן הפגישות, אך ברור כי הפרטים שמוצגים בפנייה אינם נכונים ואינם משקפים את השיח החיובי שעלה בהן".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully