וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיאדה: עם מי אכלו הישראלים ארוחת בוקר?

9.7.2013 / 13:24

הישראלים נתקלים לא פעם בחרם מצד ספורטאים ערבים, אבל ישנם גם רגעים יפים כמו ארוחה משותפת עם פלסטינים בקזאן

משחקי האוניברסיאדה בקזאן נכנסו היום (שלישי) ליום התחרויות הרביעי. שחייני הנבחרת יתחילו להתחרות מחר, ובינתיים הם מעבירים את הזמן בכפר הספורטאים, שם בדומה למשחקים האולימפיים פוגשים לא מעט חברים מארצות אחרות. ובכל זאת, מסתבר שחלק מהקשרים החמים של הספורטאים הישראלים הם דווקא עם הספורטאים הקרובים אליהם יותר מבחינה גאוגרפית, חברי המשלחת הפלסטינית. היום, שחייני הנבחרת גיא ברנע, יורי סמויליץ' וג'ואן קופטי העבירו ארוחת בוקר משותפת עם ספורטאי מהמשלחת הפלסטינית, והעבירו תמונה מצוינת שיכולה להוכיח ללא מעט זרים שלמרות כל הבעיות, במזרח התיכון לא חסרות דוגמאות לדו-קיום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הוכחה שאפשר לעשות את זה אחרת. ברנע, סמויליץ' והספורטאי הפלסטיני/מערכת וואלה, צילום מסך

במשחקים עצמם נכנס היום למעגל התחרויות סייף הרומח מאור חטואל, שסיים את דרכו בשמינית הגמר. חטואל עבר בהצלחה את שלב הבתים המוקדם וניצח כבר בשני קרבות בשלב הנוק-אאוט. בשלב 64 האחרונים הוא גבר על יריב מסין 4:15, ובשלב 32 הוא ניצח סייף מרוסיה בתוצאה 12:15. בשמינית הגמר הוא הפסיד על חודה של נקודה, 14:13, לחוסיין רוסובסקי הבריטי.

מי שזכה במדליה השניה של המשלחת הישראלית היה הג'ודוקא הישראלי גרגורי רודלסון, שכמו מדליסטית הזהב אליס שלזינגר, גם הוא התחרה בענף האבקות החגורות. רודלסון, שהתחרה בקטגוריית המשקל של מעל 100 קילוגרם, פתח את התחרות בשמינית הגמר וגבר בהחלטת שופטים על יריב מאזרבייג'אן. ברבע הגמר רודלסון ניצח בהחלטת שופטים נוספת, הפעם יריב אוקראיני. בחצי הגמר הפסיד לסרגיי פבליק הרוסי 5:0 וסיים עם מדליית הארד.

הקופצת למים קסידי קהאן, שעלתה לישראל מארצות הברית, סיימה במקום ה-17 במוקדמות הקפיצה למים מ-3 מטרים ועלתה לשלב חצי הגמר. בשלב הזה היא סיימה במקום ה-16 ולא הצליחה לתפוס מקום בין 12 הראשונות שעלו לגמר.

מאור חטואל סייף. ברני ארדוב
הודח בשמינית הגמר. מאור חטואל/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • גיא ברנע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully