וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוק שיזיק לגיוס חרדים? צפו במהדורת וואלה!

7.7.2013 / 12:42

מה חושבים החרדים על חוק הגיוס שאושר בממשלה? איך לשרוד התרסקות מטוס? והאם הבריטים ייפטרו מהמנחוס בגמר ווימבלדון? מהדורת וואלה! חדשות - כל יום החל מ-14:00

יח"צ - חד פעמי

הממשלה אישרה בצהריים (ראשון) את חוק השוויון בנטל, ועתה החוק יועבר להכנה לקריאה ראשונה בכנסת. 14 שרים תמכו בהצעה, ארבעה נמנעו ואיש לא התנגד.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס מוקדם יותר בפתח ישיבת הממשלה השבועית לחוק ואמר: "נעשה את השינוי בהדרגה תוך התחשבות בצרכים המיוחדים של הציבור החרדי". לדברי נתניהו, "המטרה שלנו היא כפולה - שילוב של צעירים חרדים בצה"ל ובשירות האזרחי וכן שילובם בשוק העבודה".

עוד במהדורה:

תאונת המטוס בסאן פרנסיסקו והתמונות המזעזעות שפורסמו הדביקו צופים למסכים בכל רחבי העולם והעלו את סף החרדה. בדקנו איפה כדאי לשבת במהלך טיסה, ומה יכול להציל את חייכם במקרה של התרסקות?

גמר ווימבלדון לגברים - האם המנחוס הבריטי יסתיים אחרי 77 שנה? האם אנדי מארי יציל את הכבוד האבוד של הממלכה המאוחדת שלא זכתה בטורניר מאז 1936?

ערוץ 2 מדגמן ניינטיז: דן שילון עשה קאמבק עם תוכניתו המיתולוגית "המעגל". ערוץ 10 המתחרה מציג גם הוא בשישי בערב תוכנית אירוח - "שי בשישי". האם המהלך מסמן את שובן של תוכניות האירוח? או שהמטרה היא רק לייצר תוכן זול בהרבה מהפקה של ריאליטי?

התחזית: היום בלי שינוי. מחר התחממות, בעיקר בהרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully