וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: עוז בלייזר חתם לשנתיים

3.7.2013 / 14:51

קפטן נבחרת העתודה, שהיה מבוקש במכבי ת"א, הפך לשחקן הרכש הראשון של בירנבוים: "מרגיש שזה המקום הנכון עבורי"

קבוצת בני הרצליה הודיעה היום (רביעי) על החתמותו של עוז בלייזר. בלייזר, שהיה מבוקש על ידי חלק גדול מקבוצות הליגה בחר בבני הרצליה לאחר שאתמול נפגש עם המאמן אפי בירנבוים והבוקר הגיעו הוא וסוכנו לסיכום עם הקבוצה והשחקן חתם בקבוצה לשנתיים הקרובות.

שחקן נבחרת העתודה עוז בלייזר. ברני ארדוב
החיזוק הראשון של בירנבוים. עוז בלייזר/ברני ארדוב

עוז בלייזר הגיב להחתמה ואמר: "אני מאוד שמח להגיע למועדון בני הרצליה, הרגשתי שזה המקום הטוב ביותר בשבילי לעשות את ההתקדמות ואת הפריצה שלי. אני מקווה שתהיה עונה מוצלחת, ונצליח להשיג את כל המטרות שיעמדו בפנינו והכי חשוב נתחבר לקהל בעיר ושהקהל יהנה".

אלדד אקוניס, יו"ר הקבוצה אמר: "אני שמח שמכל האופציות שהיו לו בלייזר בחר לחתום דווקא איתנו. בלייזר מסמן את הדרך החדשה שאנחנו רוצים לסלול במועדון, שחקנים רעבים, מחוייבים לקבוצה שמחפשים להתקדם ולהצליח ביחד. בלייזר הוא מהשחקים הצעירים המוכשרים ביותר בכדורסל הישראלי, שחקן עם אופי מצוין שעובד קשה".

"מיד עם החתימה אפי סימן אותו כשחקן שהוא רוצה בקבוצה, אנחנו ניתן לו את הבמה ואני מקווה שכמו חנוכי, פניני, בן רייס, ואחרים שעברו פה במועדון בשנים הקודמות הוא יפרוץ ויגיע לרמות הכי גבוהות בליגת העל ובעתיד אף לסגל הנבחרת ויעזור לקבוצה להצליח".

אפי בירנבוים מאמן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
ביצע רכש ראשון. בירנבוים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully