וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האונס במועדון בתל אביב: עוד חשודים הסגירו עצמם

26.6.2013 / 11:20

שני עובדי המועדון ברחוב אלנבי, תושבי המרכז בשנות העשרים לחייהם שתועדו לכאורה במצלמות האבטחה כשהם גוררים את הנערות לשירותים, הסגירו עצמם למשטרה. אחד טוען: היה בהסכמה

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל

שני תושבי המרכז, בשנות העשרים לחייהם, הסגירו עצמם למשטרה ביממה האחרונה, והמשטרה חושדת שהם נטלו חלק באונס שתי הנערות בנות ה-17 במועדון ברחוב אלנבי בתל אביב בשבוע שעבר. אחד הצעירים הסגיר עצמו למשטרה כיממה לאחר שנעצר חברו, החשוד גם כן במעשה. הוא מצדו קושר את עצמו בחקירה לאירוע, אולם טען כי המעשים בוצעו בהסכמה. הבוקר הסגיר את עצמו חשוד שלישי, שנמצא כעת בחקירה. השניים יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בעיר בהמשך היום. על פי החשד, השלושה, עובדי המועדון, אשר על פי החשד סיפקו לנערות משקאות אלכוהוליים וכשהבנות היו במצב של ערפול חושים, אנסו אותן.

המועדון ברחוב אלנבי 44 בו לפי החשד בוצע אונס בשתי נערות בנות 17, יוני 2013. דרור עינב
חשוד נוסף נעצר. המועדון בתל אביב/דרור עינב

המשטרה אספה את צילומי האבטחה במועדון ובה נראה לכאורה החשודים כשהם גוררים את אחת הבנות לשירותי המועדון, שם על פי החשד ביצעו בה את זממם.

שלשום הוארך מעצרו של החשוד השני, דלק פאיז בן העשרים, שנעצר בחשד למעורבותו באונס. נציג המשטרה טען בדיון בהארכת המעצר כי החשוד סיפק לנערות משקאות אלכוהוליים בחינם, ובכך "הביא אותן למצב של חוסר מודעות. לא היה להן כוח התנגדות. סמרטוט".

בעל המועדון, שנעצר אף הוא בחשד לשיבוש חקירה, שוחרר למעצר בית. הוא אינו חשוד כי היה במועדון בעת האירוע, אולם הוא חשוד כי סייע לשני חשודים נוספים. לטענת המשטרה, האיש סרב למסור לידיהם את צילומי מצלמות האבטחה במועדון, אשר תיעדו את ההתרחשויות בלילה שבין ראשון לשני בשבוע שעבר. רק אחרי שהשוטרים שבו למקום עם צו חיפוש – הם קיבלו לידיהם את הסרטונים. על פי מצלמות האבטחה נראה כי הבנות הגיעו למועדון בין השעות 3 ל-4 לפנות בוקר, ונמצאו על ידי עובר אורח רק בין 7 ל-8 בבוקר. בימים האחרונים המועדון סגור, והמשטרה פועלת מול מחלקת הרישוי בעיריית תל אביב על מנת להותיר אותו סגור.

לקריאה נוספת
אונס הנערות במועדון: ”הן לא יכלו להתנגד, היו סמרטוט”
חשד: שתי נערות בנות 17 נאנסו במועדון בתל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

(עדכון ראשון: 10:30)

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully