וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ דני דנון נבחר לתפקיד נשיא ועידת הליכוד

26.6.2013 / 8:50

סגן שר הביטחון נבחר ברוב של 86% מקולות המצביעים. עם זאת, נרשמה היענות נמוכה כש-27% בלבד מבעלי זכות הבחירה מימשו את זכותם. בשבוע הבא: בחירות ללשכה ולמזכירות התנועה

סגן שר הביטחון, דני דנון נבחר הלילה (רביעי) לנשיא ועידת הליכוד. כ-86% מהמצביעים בחרו בו לתפקיד. זאת, לאחר שיום ההצבעה ננעל עם שיעור השתתפות של 27% בלבד מבעלי זכות הבחירה במפלגה. מדובר בהצבעה טכנית בעיקרה, כיוון שוועידת הליכוד תינעל כבר ביום ראשון הקרוב עם בחירתם של בעלי תפקידים בתנועה, ובהם יו"ר מרכז הליכוד, תפקיד נוסף עליו מתמודד דנון, ונחשב המועמד המוביל לניצחון. לכן, אפשר לראות בניצחונו של דנון בראש ובראשונה מפגן כוח פוליטי לקראת ההצבעות הצפויות בראשית השבוע הבא.

דנון עצמו אמר לוואלה! חדשות כי תנועת הליכוד מתעוררת לחיים. "אני מתכוון להחזיר את הצעירים ולכנס את המוסדות", אמר דנון, "חברי הליכוד הם נכס ולא נטל".

ביום ראשון הקרוב צפויים להיבחר גם בעלי תפקידים נוספים לתנועה: סגן שר החוץ, זאב אלקין, מוביל בביטחה את רשימת המועמדים לתפקיד יו"ר לשכת הליכוד. מדובר בגוף שתפקידו להוות הבמה הרעיונית למצע המדיני של המפלגה. תפקיד אחר הוא יו"ר מזכירות הליכוד, ועליו נאבקים היו"ר המכהן ואחד האנשים החזקים במפלגה, השר ישראל כץ, מול חברת הכנסת מירי רגב, שנהנית מתמיכת השרים ארדן, סער ושלום. מזכירות הליכוד היא גוף ביצועי מצומצם המורכב מחברי הכנסת ומפעילים בולטים של המפלגה, שיש לו סמכויות רבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully