וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד ברצח בכותל; "קולל טרם הירי"

25.6.2013 / 17:47

האדי קבלן, ששמו הותר לפרסום, סיפר בחקירתו במשטרה שטרם ירה למוות בדורון בן שלוש, אשר תואר על אחרים כ"תמהוני", פרץ ביניהם ויכוח קולני שכלל העלבות ואיומים

צילום עומר מירון עריכה: ליאור נאור

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שלישי) בחמישה ימים את מעצרו של האדי קבלן, בן 25 מבית ג'אן שבגליל העליון, מאבטח חברת "מודיעין אזרחי" החשוד ברצח דורון בן שלוש ברחבת הכותל ביום שישי האחרון. השופטת דנה כהן-לקח ציינה בהחלטתה כי קבלן אישר בחקירתו כי קדם לירי "עימות מילולי" בינו לבין בן שלוש. כמו כן, אישרה השופטת את פרסום שמו של קבלן ואת פרטיו.

הוצאת גופתו של ההרוג מירי מאבטח הבוקר בכותל המערבי. טלי מאייר
גופתו של בן שלוש מוצאת ממקום תקרית הירי בשירותי הגברים בכותל/טלי מאייר

מיד לאחר הירי, טען קבלן כי בן שלוש צעק לעברו "אללה אכבר" וניסה להוציא דבר מה מכיסו, בעת שהיה בשירותים באזור הכותל בעיר העתיקה. שעות ספורות לאחר מכן, סיפרו מאבטחים בחברת האבטחה בה עבד קבלן שנכחו במקום, כי לאירוע קדם ויכוח קולני בין השניים, שבמהלכו איים בן שלוש על המאבטח שירצח אותו. המאבטחים הסבירו שקבלן לא היה מועסק ברחבת הכותל באופן קבוע, אלא שימש כמאבטח בעיר העתיקה, ועל כן לא הכיר את בן שלוש, בן 46, אותו הם כינו "תמהוני", ואשר נהג להגיע למקום באופן קבוע. "התמהוני הזה נמצא כאן לפחות שלוש שנים וקצת לא בסדר בראש", הסביר אחד מהמאבטחים. "פעם אחת הוא יכול להיות נחמד אליך ופעם לצעוק ולקלל. שעה לפני המקרה, פרץ ביניהם כאמור ויכוח קולני. התמהוני קילל אותו, אמר לו שכל הדרוזים בני זונות ושהם משתלטים על הכותל ואיים לרצוח אותו".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מאבטח בכותל המערבי בירושלים ירה למוות בגבר יהודי שצעק אללה אכבר. טלי מאייר
רחבת הכותל ביום הירי/טלי מאייר

בהחלטתה היום להאריך את המעצר כתבה השופטת כהן-לקח כי קבלן "מאשר בעדותו למשטרה שקודם האירוע היה ביניהם דין ודברים מקדים במהלכו קילל המנוח אותו". לגבי הסיבה בגינה הוחלט להאריך את מעצרו של קבלן כתבה השופטת "בכל הנוגע לקיום חשד סביר, ניתן לומר כי מאז הדיון האחרון נעשו בתיק פעולות חקירה רבות, נגבו עדויות מגורמים שונים ואף חלה התפתחות חקירתית המחזקת במידה מסויימת את החשדות כלפי החשוד וזו מחייבת המשך חקירה ובדיקה". סנגורו של קבלן מסר שמרשו משתף פעולה עם חוקריו ומסר עדות למשטרה, בה אמר שהוא חשב שמדובר במחבל וחשש לא רק לחייו אלא גם לחיי האנשים שמסביבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully