וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשוודיה מחפשים גבר שקיים יחסי מין עם אופניים

תושב העיר אוסטרלנד התקין מחוץ לביתו מצלמות אבטחה כדי לתפוס את מי שניקב לאורך תקופה את צמיגי אופניו. כשהסתכל בצילומים הופתע לגלות את הפושע מענג את עצמו עם הצמיגים

המקרה המוזר של הגבר השבדי בשעת יום: כוחות משטרה במדינה הסקנדינבית השלווה מחפשת אחר אדם, ככל הנראה ממין זכר, שנתפס במצלמה מקיים יחסי מין עם אופניים עוד בטרם ירד החושך. הגבר נתפס בשעת ביצוע המעשה, בזכות העובדה כי הבעלים של זוג האופניים הציב מצלמה מחוץ לביתו שבעיר אוסטרלנד, כדי לתפוס את האדם שנהג לנקב לו את הצמיגים שלהם במשך תקופה ממושכת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקטע מתוך צילום הווידאו, ניתן לראות דמות של גבר מנקב את אחד מצמיגי האופניים, ומיד לאחר מכן מתחיל לענג את עצמו עליהם. בשנת 2007 התמודדה המשטרה בעיר עם אירוע דומה. אז, נעצר גבר בן 35 בחשד שניקב צמיגים של עשרים זוגות אופניים, ולאחר מכן עינג את עצמו באמצעותם.

פר אדסטרום, הבעלים של האופניים המחוללים, טוען כי הוא אינו חש רגשות טינה כלשהם כלפי הגבר המסתורי. לדבריו, רק רוצה שהוא יעזוב את אופניו במנוחה. "אני לא מפחד ממנו", הבהיר אדסטרום. "אני רק מרוגז על כל התקרים שנעשו לצמיגי האופניים שלי, שלא הייתה לי ברירה אלא לתקן אותם שוב ושוב". אדסטרום הוסיף כי "נראה לי שהגבר הזה אינו מזיק לחלוטין, ושפשוט אופניים זה הקטע שלו!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully