וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוצח שנשלח למאסר עולם בגלל מצמוץ

לפני כ-3 שנים ירה ריקרדו וודס בדייויד צ'נדלר באוהיו, בעת שהאחרון ישב במכוניתו. צ'נדלר הגוסס אישר טרם מותו ב-3 מצמוצים שוודס הוא הרוצח, ואמש נשלח האחרון למאסר עולם

ריקרדו וודס, בן 35 מאוהיו, נשלח אמש (שישי) לעונש מאסר של בין 36 שנה למאסר עולם, בגין רצח, כיוון שזוהה כרוצח על ידי מצמוצי עיניים. בית המשפט בסיניסינטי קיבל את עדותו של מי שהיה קורבן המעשה, דייויד צ'נדלר, שבעודו גוסס זיהה את וודס כרוצח ואישר את הדבר בעזרת מצמוץ מכוון בעיניו. צ'נדלר מת שבועיים לאחר עדותו, וחבר המושבעים קיבל את דברו ושלח את וודס לכלא.

ריקרדו וודס, שרצח את דייויד צ'נדלר באוהיו, ואשר הורשע במעשה בעקבות מצמוץ בעיניו של צ'נדלר. AP
נשלח ל-36 שנה עד מאסר עולם בכלא. וודס/AP

המושבעים מצאו את וודס אשם ברצח ובתקיפה של צ'נדלר, לאחר שירה בראשו ובצווארו באוקטובר 2010, בעת שישב במכוניתו בסיניסינטי. וודס עצמו טען שהוא חף מפשע, ועורכי דינו אמרו שהוא יערער על קביעת בית המשפט. אחת הראיות המרכזיות ששימשה להכרעת הדין הייתה קלטת וידאו של ראיון שערכו חוקרי המשטרה עם צ'נדלר בבית החולים, בו הוא התבקש למצמץ שלוש פעמים כאות לתשובה "כן", כשהוצגה בפניו תמונתו של וודס, והוא נשאל האם הוא היורה. ההגנה, מטבעה, טענה כי המצמוצים לא היו רציפים, ולא ניתן להסתמך עליהם כדי לשלוח את וודס לכלא. בנוסף, נטען שהעובדה שהיה מטופל בתרופות משככות כאבים ומטשטשות הופכות את הראייה ללא קבילה. יצוין כי במקרים אחרים, רופאו של צ'דנלר הצליח לתקשר עמו באופן בהיר.

זו לא העבירה החמורה היחידה שבה הורשע וודס. בעבר הוא כבר הורשע בניסיון לרצח ובסחר בקוקאין. "הוא אדם תוקפני, אלים ומסוכן" אמר העוזר לתובע המחוזי, דייויד פרם, שהוסיף שהגיע הזמן שמשפחתו של צ'נדלר ומדינת אוהיו תזכה למעט צדק.

לקריאה נוספת
ספרד: אח בבית אבות רצח 11 קשישים ”מתוך רחמים”
אב בריטי שיסף גרונם של ילדיו ונמלט על גלגיליות
ארה”ב: רופא הורשע ברצח תינוקות במספריים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully