וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשטרת הפורנו של סין מתקשים לעמוד בעומס

19.6.2013 / 14:20

לפחות במקום אחד בעולם יש מי שמקבל כסף מהמדינה כדי לצפות בסרטים נועזים. אך למרות מה שמצטייר כמשרה מפתה, כמה מהשוטרים במפלג הפורנו מאותתים על שעמום מהתפקיד מהמשרדי

כרזה של סרט  הפורנוגרפיה "סקס וזן בשלושה ממדים: אקסטזה קיצונית" בהונג קונג. AP
כרזה של סרט הפורנוגרפיה "סקס וזן בשלושה ממדים: אקסטזה קיצונית" בהונג קונג/AP

1. מרבית האנשים צופים בפורנוגרפיה. 2. מרבית האנשים שצופים בפורנוגרפיה, עושים זאת בפרטיות. 3. מרבית האנשים שצופים בפורנוגרפיה עושים זאת בפרטיות, מכיוון שהם מתביישים בכך.

אפשר לקבל את הטענות הללו, בעיקר את הראשונה שבהן, ואפשר גם לומר שזו הכללה פשטנית. אבל קשה להתעלם מהעובדה שתעשיית הפורנוגרפיה צומחת מיום ליום, ונעשית זמינה, זולה ונגישה יותר (תוך ניצול גדל של נערים ונערות, אך קצרה היריעה מלעסוק בכך).

בסין, מתברר, יש מי שמקבל כסף כדי לצפות בפורנוגרפיה. שמו סאן גואן, הוא כבן חמישים והוא עובד במפלג המשטרתי לזיהוי תכנים מגונים. או במילים אחרות, במשטרת הפורנו של סין. כמו ערב הסעודית, גם סין אוסרת על אזרחיה להפיק פורנוגרפיה, אך גם לסחור בסרטים שצולמו במדינות אחרות. בשל הצנזורה המחמירה על האינטרנט, הסינים מוצאים פורקן מיני-ויזואלי בשיטות הקלאסיות: הם רוכשים את הסרטים על גבי קלטות וסרטי די-וי-די שנמכרים בדוכנים.

בריאיון לסוכנות הידיעות הסינית הרשמית, סיפר השוטר סאן כי הוא ועמיתיו עושים לילות כימים כדי לאתר תכנים אסורים, ובעיקר כדי להבין מתי סרטים נועזים חוצים את הגבול והופכים לפורנוגרפיה של ממש. המטרה, בסופו של דבר, היא לגבש כתב אישום נגד מפיקי הסרט ונגד מי שמוכר אותם. לא ברור מה קורה למי ש"סתם" צופה בהם. "פעם אחת, העברנו שלושה ימים רצופים בצפייה בערימה של דיסקים שמצאנו", סיפר סאן, בפנים חמורים ומותשים, "בסוף, כבר הייתי ללא נשימה".

אך בניגוד לרושם שעשוי להצטייר מרחוק, זו אינה משרה מרתקת. "אני באמת חושב שהעבודה הזו משפיעה עליי מבחינה פסיכולוגית", אמר סאן בטון מיואש. כמו שאר השוטרים במפלג, גם הוא גבר, נשוי ומבוגר יחסית. מסיבות ברורות, השוטרים מחויבים לצפות בסרטים רק בזוגות. שוטר אחר שרואיין לכתבה, לי צ'י, בן 53, התלונן ש"סרטי הפורנוגרפיה נעשים יותר ויותר מבחילים". לדבריו, במפלג נאלצים להתמודד כיום עם יותר ויותר תכנים שדולפים לרשת. לצד השוטרים פועלים גם מתנדבים המתמחים בלוחמת סייבר, המתאמצים להסיר מהרשת את הסרטונים הנועזים.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully