וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדות מודרנית בארה"ב: אישה מפגרת ובתה נכלאו במרתף

19.6.2013 / 10:50

חודש אחרי שנחשף "בית הזוועות" באוהיו, זוג מהמדינה מואשם שהחזיק בביתו אישה וילדה, ואילץ אותן לעבוד בניקיון במשך שנה וחצי. הם היכו אותן ואיימו עליהן בנחשים ובכלבים

שלושה תושבי אוהיו מואשמים במקרה מחריד של התעללות באישה מוגבלת שכלית ובבתה, בת 6. לדברי האף-בי-איי, מדובר במקרה יוצא דופן של "עבדות מודרנית". הנאשמים העיקריים בפרשה, בני זוג מאורסים, החזיקו את האישה ואת בתה בביתם במשך שנה וחצי, ואילצו אותן לעבוד בניקיון ובשאר עבודות בכפייה. הם איימו שיגרמו לנחשים להכיש אותן אם לא יצייתו לפקודות.

ג'ורדי קאלאהן וג'סיקה האנט מואשמים כי היכו את האישה ואת בתה ואילצו אותן לישון בחדר נעול לצד איגואנה גדולה. השניים, בלבוש מוזנח - גופיה, ג'ינס גזור וכפכפים – באו אמש (שלישי) לבית המשפט בקליבלנד, ומעצרם הוארך עד השבוע הבא. סניגור ציבורי שמונה להם הכחיש את ההאשמות. לגבי נאשם נוסף, דניאל בראון, נטען כי הוא סייע להם, כאשר היכה את האישה שניסתה להימלט מהבית. הוא גילח את שערה וכתב על ראשה הקירח "זונה" בטוש עבה.

הפרשה נחשפה כחודש לאחר ששלוש נשים חולצו מבית באוהיו, בו הוחזקו בשבי ונאנסו במשך כעשור בידי נהג אוטובוס לשעבר, אריאל קסטרו. ככל הידוע, המקרה הנוכחי לא עירב תקיפה מינית.

ג'ורדי קאלאהן, ג'סיקה האנט ודניאל בראון, שלושה נאשמים בהחזקת נשים בעבדות. אוהיו. רויטרס
ג'ורדי קאלאהן, ג'סיקה האנט ודניאל בראון/רויטרס

קאלאהן, בן 26, והאנט, 31, איתרו את האישה ואת בתה ושכנעו אותה לגור בביתם בעיר אשלנד, כ-110 קילומטרים מדרום-מזרח לקליבלנד. בבית גרו ארבעת בניה הצעירים של האנט, וחיו בו עשרות כלבי פיטבול, נחשי פיתון ונחשים ארסיים אחרים.

תקופת השבי נמשכה מחודש מאי 2011 עד אוקטובר 2012. האנט נטלה לכיסה את קצבת הביטוח הלאומי של האישה. היא וקאלאהן אילצו את האישה ואת בתה לעשות כביסה ולטפל בזוחלים המסוכנים ובכלבים. הן לנו על רצפת הבטון של המרתף ללא מזרון, וכעבור תקופה מסוימת "זכו" לעבור לחדר נעול בתוך הבית. הן אכלו מזון לכלבים או ניזונו מקופסאות שימורים.

בהצהרת התובע נאמר כי הנאשמים היכו את האישה במספר מקרים כדי לאלץ אותה למסור להם תרופות שהיא נעזרת בהן לשיכוך כאבים. הם גם אילצו אותה להכות את בתה, ותיעדו את המקרים בווידאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully