וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי צבאים כרותים נתלו על גדר שמורת נחל עמוד

קובי דוד

18.6.2013 / 11:00

שני הראשים הכרותים נמצאו על ידי פקח רשות הטבע והגנים בכניסה לנחל שבצפון. האירוע מצטרף להצתת מכוניתו של אחד הפקחים בשבוע שעבר. "הם לא מפחדים משום דבר"

אכזריות בלתי נתפסת: פקח רשות הטבע והגנים נדהם הבוקר (שלישי) לגלות מראה מזעזע בהגיעו לנחל עמוד שבצפון – שני ראשים כרותים של צבאים תלויים על הגדר בכניסה לנחל. הפקח המבוהל מיהר להזעיק את הממונה לחקירות ומודיעין של מחוז הצפון ברשות הטבע והגנים, ליעד לינג, למקום.

ראשי צבאים כרותים בנחל עמוד. יוני 2013. רשות הטבע והגנים
"צדים כמו עבריינים". ראש אחד הצבאים, הבוקר/רשות הטבע והגנים

רשות הטבע והגנים מנהלת מאבק מתמשך בציידים הבלתי חוקיים באתריה. "יש כאן אמירה חזקה של אותם בני העוולה", ציין לינג. "הם ממשיכם לצוד כמו עבריינים ולא מפחדים משום דבר". לינג, שמיהר להגיש תלונה בתחנת משטרת צפת, הוסיף: "אנחנו נמשיך לעסוק באכיפה נגד ציד לא חוקי יחד עם כוחות המשטרה. לא נרתע מאיומים".

האירוע מצטרף לאירוע חמור נוסף, שבו הוצתה מכוניתו של פקח רשות הטבע והגנים ביום חמישי שעבר. "זה התחיל באלימות נגד פקחים, הצתת רכב, וממשיך בעריפת ראשים של חיות בר מוגנות שהן סמל הטבע בישראל", אמר מנכ"ל הרשות, שאול גולדשטיין. "אנחנו רואים זאת כעליית מדרגה באלימות נגד העובדים ונגד הטבע. המשטרה ואנחנו נחושים למצוא את האשמים ולהביא אותם לדין". לדבריו, רשות הטבע והגנים תמשיך לשמור על הטבע. "כל מי שהסביבה והטבע חשובים לו, חייב לעמוד לצדה של הרשות במאבק החשוב הזה", הדגיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully