וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק נוסף: נסראללה מדגיש תמיכתו בנשיא אסד

14.6.2013 / 20:55

לאחר שכבר התבטא בכמה הזדמנויות בדבר תמיכת ארגון חיזבאללה בנשיא הסורי, חזר הערב המזכ"ל על כוונותיו בנאום טלוויזיוני. "בכל מקום שאנחנו צריכים להיות - נהיה"

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר הערב (שישי) כי הארגון ימשיך בתמיכתו הצבאית בנשיא סוריה, בשאר אסד. "בכל מקום שאנחנו צריכים להיות – נהיה. נמשיך לקחת אחריות על מה שהתחלנו, ואין צורך לספק פרטים נוספים", אמר נסראללה בנאום טלוויזיוני. בשבוע שעבר, כבשו מחדש כוחותיו של אסד את העיירה קוסייר שעל גבול לבנון.

לאחרונה נשא מזכ"ל חיזבאללה נאום שבו שיבח את תפקודו של הנשיא הסורי והעניק לו תמיכה מוחלטת. הוא הגדיר אותו כ"עמוד השדרה של ההתנגדות" והדגיש כי ארגונו לא יאפשר לשלטון אסד ליפול. "אנו לא נשב בחיבוק ידיים. לסוריה יש ידידי אמת באזור שלא יאפשרו לה ליפול לידיהן של ארצות הברית, ישראל וקבוצות המורדים הסוניות". גם אז הדגיש נסראללה כי חיזבאללה מחויב לצד שבו בחר בעימות. "אנו נהיה אלה שיביאו לניצחון, בעזרת האל".

היחסים הקרובים בין חיזבאללה לנשיא אסד מתבטאים גם בשימוש הנשיא הסורי באמצעי התקשורת של ארגון הטרור כדי לקשור בין ישראל לבין המורדים הסורים. כך למשל, בשבוע שעבר דווח בערוץ אל-מנאר, השייך לחיזבאללה, כי ישראל מספקת אמצעי לחימה ישראליים למורדים הסורים. על פי הדיווח, נשק עם כיתוב בעברית נמצא בעיירה קוסייר. גורם צבאי בישראל טען בתגובה לפרסום כי מדובר ב"ניסיון נואש ושקרי להסיט את העניין ממעורבות חיזבאללה בסוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully