וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות נגד הפעיל בקהילה: "החיבוק נמשך 10 דקות"

ערוץ 2 חשף עדות נוספת נגד הפעיל שנעצר במסגרת חקירת הרצח במועדון הבר-נוער. צעיר סיפר לערוץ: "הוא ידע שאני במצוקה בשביל לספק את צרכיו האישיים"

צילום: דניאל בוק, שי מכלוף, טל אנגלנדר, מאל בנאוליאל, חדשות 10; עריכה: יאיר דניאל, יותם בן-דוד; קריינות: לירון בארי

האם הדמות המוכרת בקהילה הגאה שנעצר במסגרת פענוח הרצח בבר-נוער נהג לפתות צעירים גאים שחששו לחשוף את הנטיות המיניות שלהם? בחדשות ערוץ 2 פרסמו אמש (שלישי) את עדותו של צעיר בדואי מהדרום שסיפר כי הוטרד מינית על ידי האיש ששמו עדיין נאסר לפרסום. עם זאת, הצעיר לא הגיש תלונה במשטרה.

פרשת הרצח בבר-נוער - העדכונים האחרונים
תקלה חמורה בערוץ 10: חשפו תמונת הקטין מהבר-נוער
הקטין מהרצח בבר-נוער: לא הותקפתי מינית
אחות החשוד שסייע לרצח: "לא היה בקשר עם פליסיאן"
אימת השכונה, יעד משטרתי: מי אתה, חגי פליסיאן?

הצעיר סיפר שהגיע לתל אביב לאחר שכאמור חשש לחשוף בפני משפחתו את נטיותיו המיניות. ביומו הראשון בעיר, כך העיד, לקחה אותו חברתו למועדון הבר-נוער ושם פגש את הדמות. "נכנסתי, הוא הכין לי משהו לאכול, לשתות, וישבתי וסיפרתי לו קצת מה קרה בבית עם המשפחה. תוך כדי שאני מספר לו הוא הביא לי חיבוק, הוא אמר 'חיבוק בתור נחמה' ונתתי לו לחבק אותי. מה שקרה שהחיבוק נמשך יותר מעשר דקות", סיפר הצעיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר מכן, טען, הדמות המוכרת התחיל לגעת וללטף אותו. "הוא התחיל להגיד 'אל תפחד, אני איתך' ולחבק אותי עוד פעם ולגעת לי בישבן, לנסות לחרמן אותי כדי שאזרום איתו. עכשיו אני חושב שהוא ידע שאני במצוקה בשביל לספק את צרכיו האישיים. הוא ידע שאני אזרום איתו כי אני אחשוב כביכול שאם אני לא אזרום הוא לא יעזור לי ולא ייקח אותי", סיפר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

רן אלון, פרקליטו של הדמות המוכרת מסר כי מרשו "לא ניצל בשום דרך שהיא את מעמדו כדי לקיים יחסים עם קטינים בשום אופן". עוד הוסיף אלון כי "מרשי לא ידע על כל כוונה לבצע את הרצח, הפיגוע הזה בבר-נוער. לא ידע לפני ולא ידע אחרי שמשהו שהוא עשה אי פעם במהלך חייו הוביל למעשה הנתעב הזה".

עם היוודע דבר מעצרו של הפעיל בקהילה נדהמו רבים, שסיפרו על אדם שעזר לחברים בקהילה להתמודד עם קשיים שבהם נתקלו. "זה האיש שליווה אותי לאורך תקופה ארוכה, כשהיו לבטים וחששות רבים סביב היציאה מהארון", סיפר מתנדב באגודת הלהט"ב. "שמעתי על המעצר מחבר וגם הוא היה הרוס מזה, זה פשוט לא נשמע הגיוני שאדם כל כך טוב, ששם כל אדם אחר לפניו, יהיה חשוד במשהו שהוביל לאירוע הנורא הזה. אני מקווה שהם יתבדו ונגלה שהכל המצאה, אני לא יודע איך הוא ימשיך עם הידיעה שבגללו אירע אירוע טרגי כל כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully