וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר כבן 45 טבע למוות בחוף הריביירה בבת ים

10.6.2013 / 21:34

הגבר נמשה תחילה במצב אנוש לחוף, שסמוך לפינת הרחובות בן גוריון ונורדאו, אולם מאמציהם של פרמדיקים מגן דוד אדום לא צלחו - והם נאלצו לקבוע את מותו

גבר כבן 45 טבע למוות הערב (שני) בחוף הריביירה, סמוך לפינת הרחובות נורדאו ובן גוריון בבת ים. לאחר שנמשה מהמים הוענק לו טיפול מצוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום, אולם בתום מאמצים להחייתו - נאלצו פרמדיקים של מד"א לקבוע את מותו.

לאחרונה, מאז נפתחה עונת הרחצה, אירעו כמה מקרי טביעות בחופי הארץ. בשבוע שעבר טבע למוות גבר בשנות ה-30 לחייו בחוף נחום גולדמן ביפו. פרמדיקים של מגן דוד אדום ביצעו בו פעולות החייאה בסופן הם נאלצו לקבוע את מותו. כמה ימים קודם לכן טבעה למוות אישה בת 37 בחוף ירושלים בתל אביב. פרמדיקים של מד"א הוזעקו למקום וביצעו בה פעולות החייאה, לאחר שנמשתה מהמים, אולם גם אז נאלצו לקבוע את מותה. בחודש מאי טבע למוות גבר בן 35 גם כן בחוף נחום גולדמן ביפו.

בחג השבועות טבעו למוות שני צעירים בחוף הילטון בתל אביב. לצורך חילוצם מהמים הוזעקו מסוק וכוחות שיטור ימי. ארבעה ימים קודם לכן חילץ כוח שיטור ימי ממשטרת לכיש זוג צעירים בשנות ה-20 לחייהם, שיצאו עם אופנוע ים לאזור שמול חוף דלילה באשקלון. כשהגיעו השניים למרחק של כ-500 מטרים מהחוף, החל אופנוע הים לשקוע. שוטר מתחנת אשקלון שהיה בסיור על החוף הבחין בהם והזעיק את שוטרי השיטור הימי של מרחב לכיש, ואלה חילצו את בני הזוג ואת אופנוע הים בשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully