וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפות בכמה מוקדים בצפון, חשד להצתה בירושלים

קובי דוד

7.6.2013 / 15:30

ביישוב סמוך לנצרת נגרם נזק לכמה בתים ושניים נפגעו קל כתוצאה משאיפת עשן. באזור הכינרת פעלו מטוסי כיבוי למניעת התפשטות האש. מספר שריפות פרצו גם בדרום ובבירה

צילום: יותם אסרף – ג'יליס, עריכה: יותם בן-דוד

שריפות פרצו היום (שישי) בכמה מוקדים באזור הצפון. אחת השריפות פרצה ביישוב משהד שליד נצרת. שני תושבי המקום נפגעו באורח קל כתוצאה משאיפת עשן, ופונו לקבלת טיפול רפואי. כמו כן, נזק נגרם לארבעה בתים. ככל הנראה, השריפה נגרמה מדליקת כמות גדולה של משטחי עץ.

שריפת קוצים באליפלט, 7 ביוני 2013. ג'יליס
השריפה באליפלט, היום/ג'יליס

שריפה גדולה השתוללה גם באזור שבין היישובים אליפלט וכורזים שמצפון לכינרת. צוותי כיבוי גליל-גולן פעלו במשך שעות בניסיון להשתלט על האש ולמנוע את התפשטותה לעבר היישובים הסמוכים ולעבר בסיס צבאי באזור. שישה מטוסי כיבוי הגיעו לאזור על מנת לסייע למאמצי הכיבוי. שריפות נוספות פרצו ביישוב בוקעתא שברמת הגולן, ובפקיעין שבגליל העליון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שריפה בכורזים שבצפון. ג'יליס
שישה מטוסי כיבוי הגיעו לאזור. השריפה בכורזים/ג'יליס

גם בדרום הארץ פרצו שתי שריפות בחבל לכיש, האחת בחממה במושב כוכב, והשנייה – שריפת קוצים סמוך לרפת קיבוץ יד מרדכי. צוותים של מכבי אש פעלו לכיבוי השריפות. לא נמסר על נפגעים אולם נגרמו נזקים. יצוין כי באזור הקיבוצים במערב לכיש התחוללו בימים האחרונים מספר שריפות, ולא נשללת האפשרות כי מדובר בהצתות.

בנוסף, שבעה צוותי כיבוי פעלו לכיבוי שריפה גדולה שפרצה ביער ירושלים. במקביל, שני צוותים השתלטו על דליקה שפרצה ביער השלום הסמוך. קיים חשד להצתה. בתקופה האחרונה הפך יער השלום למוקד הצתות, וכוחות כיבוי הוזעקו למקום קרוב ל-20 פעמים בחודש האחרון.

שריפה בכורזים שבצפון. ג'יליס
שריפה בכורזים שבצפון/ג'יליס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully