וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מדוע טסים עב"מים אל תוך לוע הר הגעש?

כבר חצי שנה מתועדות מה שנראות כמו חלליות מעופפות, כשהן מגיעות אל הר געש פעיל במקסיקו ואז מאטות וטסות היישר לתוכו. לא מאמינים? צפו בעצמכם

סרטון וידאו חדש שפורסם השבוע מעורר סערה ברשת ובקרב חובבי תאוריות קונספירציה: בסרטון נראה עצם בלתי מזוהה (עב"מ) המתקרב אל הר הגעש פ?ופ?וק?טפ?טל שבמקסיקו ומאט מעליו לפתע ואז פונה בחדות ומתחיל לרדת, במכוון, אל תוך הלבה הרותחת.

הסרטון הזה הוא האחרון (בנתיים) בסדרת "מפגשים עם עב"מים" שתועדו באזור הר הגעש הפעיל מאז סוף 2012.

חברת התקשורת המקומית "טלויזא" עוקבת מדי יום אחרי הר הגעש, הנמצא כשבעים ק"מ מדרום-מזרח למקסיקו סיטי. לדבריהם הם תיעדו מספר מקרים שכאלה, כשעיקרי שבהם התרחש בחודש נובמבר האחרון, אז צולם מה שנראה כמו עב"מ זוהר בצורת סיגר הצולל אל תוך הר הגעש.

מארק דא'נטוני, מומחה לניתוח תמונות במכון לחקר עב"מים, שעובד גם עם צבא ארצות הברית, העריך אז כי החפץ שצולם הוא "מטאור שצולם במספר פריימים של וידאו". לעומת זאת, כשביקש להסביר את הצילום הנוכחי הוא אמר כי "זה ללא ספק לא מזויף. כרגע אני מעריך כי מדובר אכן בתמונה אמיתית. היא צולמה במצלמה בעלת אור נמוך, מה שמאפשר למומחים להרי געש לנתח את הלבה בצילומי לילה. לכן, כל אורות שצולמו שם יהיו בוהקים. כאשר צופים בצילומים המקוריים נראה כי העצם נע במהירות של כלי טיס ארציים מוכרים, והתנועה החריגה יכולה להיות מוסברת, אם רוצים הסבר מדעי ולא בדיוני, בשל האשליה הנוצרת מעיוותי מרחק ופרספקטיבה של הצילום".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully