וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כפית במליאה: צפו בשר החינוך לא שולט בעצמו

דיון מרתוני לילי באולם המליאה הביא את השר פירון, עייף ורצוץ, להתקף צחוק בלתי נשלט כשניסה לנמק הצעת חוק על החדרת חפצים לכלא. השר מאיר כהן נחלץ לעזרתו והחליף אותו

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: יאיר דניאל

מצב כפית במליאת הכנסת: הוויכוחים הסוערים, הכוללים צעקות וחילופי עקיצות הפוקדים לרוב את אולם המליאה הוחלפו הלילה (שלישי) בפרץ צחוק בלתי נשלט מצד שר החינוך, כמוהו גם וותיקי הכנסת אינם זוכרים.

במסגרת מרתון דיונים שקיימה הכנסת לתוך הלילה, בשורה של הצעות חוק ובהן "חוק המסתננים", חוק ייצוג נשים בוועדה למינוי דיינים, וחוק הגדלת הגירעון, עלה לדיון סביב חצות חוק המחמיר את הענישה על הברחת טלפונים וחפצים מסוכנים אל תוך כתלי בתי הסוהר, כך מי שיכניס חפצים אלה יהיה צפוי לעונש של עד חמש שנות מאסר.

כיוון שהשר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', לא נכח באולם באותה העת, עלה במקומו שר החינוך שי פירון לנמק את ההצעה. אלא שפירון, עייף מדיון שנמשך ברצף החל מהשעה ארבע אחר הצהריים, לא הצליח לשלוט בעצמו ופרץ בצחוק מתגלגל, כשהגיע למלים "החדרת חפצים". צחוקו של פירון הדביק גם רבים מחברי הכנסת, וחברת הכנסת שולי מועלם מהבית היהודי שלפה את הטלפון הנייד שלה והחלה לצלם את המאורע. חברי כנסת אחרים, בהם משה גפני מיהדות התורה, ממש לא עזרו לשר והמשיכו בפרובוקציות, שגרמו לפרץ הצחוק להימשך. במשך דקות ארוכות לא הצליח שר החינוך להקריא את נוסח הצעת החוק, עד שנשבר וביקש משר הרווחה, מאיר כהן, שיחליף אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully