וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעות במען: קיבל חבילה עם 5 קילוגרם מריחואנה

חבילה שהגיע לפתח ביתו של תושב קליפורניה הכילה מריחואנה בשווי 24 אלף דולרים. הוא העביר אותה לידי המשטרה, ובינתיים מנסה להתרחק מהבית. "מפחד שיבואו לדרוש את זה"

תושב קליפורניה וארוסתו בחרו לעזוב בימים האחרונים את ביתם בעיר סקרמנטו, מחשש שסוחרי סמים ידפקו על דלתם וידרשו חבילה שנשלחה אליהם. החבילה המפתיעה הייתה אולי משמחת אנשים אחרים, אבל הדבר הראשון שעשה ג'יימס בולטון כשגילה מה יש בתוכה – חמישה קילוגרמים של מריחואנה – היה לגשת למשטרה.

החבילה הגיעה לביתו של בולטון בשבוע שעבר באמצעות שליח של חברת המשלוחים "פדקס", ושמו וכתובתו היו כתובות עליה בכתב יד. הוא סיפר לתחנת חדשות מקומית שכאשר פתח אותה אמר לעצמו "זה לא מה שאני חושב שזה". בכל זאת, הוא הביא את החבילה לידי המשטרה, שסבורה שכתובתו נבחרה באופן אקראי כ"נקודת איסוף" של החבילה. השוטרים מעריכים כי הסמים שנשלחו לביתו של בולטון שווים כ-24 אלף דולרים.

צפו בבולטון מספר על החבילה המפתיעה לתחנת חדשות מקומית

בולטון ובת זוגו הציבו על דלת ביתם פתק שעליו כתבו: "החבילה הועברה למשטרה", והחליטו לעת עתה להעביר כמה ימים מחוץ לבית. "אני ממש מפחד שיבואו לדרוש את זה", אמר בולטון. "אנשים נפגעו בגלל הרבה פחות מ-24 אלף דולרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully