וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רץ ברשת: ילדים פלסטינים "רוכבים" על נחש ענק

התחביב החדש של ילדי רמאללה מסוכן למדי: בסרטון שעלה לרשת נראים שני ילדים קטנים מובילים נחש ענק ברצועה ומתיישבים על גופו. המגיבים תוהים: כיצד האבא התיר דבר כזה?

צילום: סרטון שהועלה לרשת, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

ככל הנראה, הנחש הענק הזה הוא חיית המחמד המוזרה ביותר שעיניכם ראו לאחרונה. סרט וידאו שהועלה בימים האחרונים לאתר יוטיוב, מתעד משחק בחצר מגורים ברמאללה. כוכב האירוע הוא אינו כלב או חתול, אלא נחש חנק ענק שזוחל באמצע הרחוב.

בסרטון ניתן לראות כיצד ילד פעוט מתיישב על הנחש הענק, שעה שאחותו – ככל הנראה גדולה ממנו בשנה או שנתיים – מוליכה אותו ברצועה, ומעודדת אותו להמשיך במשחק המסוכן.

רץ ברשת: ילדים פלסטינים משחקים עם נחש ענק. תמונות גולשים
הילדים משחקים עם הנחש הענקי. אולי עדיף לשחק כדורגל/תמונות גולשים

עד כה, זכה הסרטון לעשרות אלפי צפיות באינטרנט, ועורר תגובות שונות ומשונות מצד הגולשים. רבים מהמגיבים תהו מה סוג הנחש שנראה בסרטון והתווכחו אם מדובר בנחש ארסי או לא, אך לבסוף התקבעה ההסכמה כי מדובר בנחש בואה (גם אם אין בהכרח מדובר בקביעה נכונה). מגיבים אחרים הלינו: כיצד אביהם של הילדים התיר להם לפתח תחביב כה משונה? כמה גולשים הסתקרנו לדעת איך נחש גדול-ממדים שכזה מצא את דרכו ללב רמאללה מבלי שייתפס.

ואולם, אין מדובר תקדים עבור תושבי העיר. בשנת 2010 פורסמו בעיר תמונות של נטליה עמוואסי, בתו של אספן נחשים ידוע מרמאללה. באחד התצלומים היא נראתה "רוכבת" על נחש פיתון באורך שלושה מטרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully