וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני ילדיה: בת 37 טבעה בחוף ירושלים בתל אביב

30.5.2013 / 0:10

פרמדיקים של מד"א ביצעו פעולות החייאה באישה לאחר שנמשתה מהמים, אולם הם נאלצו לקבוע את מותה. כפי הנראה, היא טבעה למוות לעיני אמה ושני ילדיה

אישה בת 37 טבעה למוות אמש (רביעי) בחוף ירושלים שבתל אביב. פרמדיקים של מגן דוד אדום הוזעקו למקום וביצעו בה פעולות החייאה, לאחר שנמשתה מהמים, אולם נאלצו לקבוע את מותה. כפי הנראה, האישה הגיעה לחוף עם אמה ועם שני ילדיה.

מקרה דומה אירע בתל אביב בשבוע שעבר, אז טבע למוות גבר בן 35, סמוך לטיילת ולרחוב נחום גולדמן שסמוך ליפו. פרמדיקים של מגן דוד אדום ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות, אך נאלצו לקבוע את מותו תוך זמן קצר. נסיבות טביעתו של האיש אינן ידועות עדיין, והמשטרה חוקרת אותן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתום מאמצי החייאה נאלצו הפרמדיקים לקבוע את מותה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעת האחרונה אירעו כמה מקרי טביעה נוספים, האחרון שבהם בחוף הילטון בתל אביב, שם טבעו בחג השבועות שני צעירים. לצורך חילוצם מהמים הוזעק מסוק וכן כוחות שיטור ימי. ארבעה ימים קודם לכן חילץ כוח שיטור ימי ממשטרת לכיש זוג צעירים בשנות ה-20 לחייהם, שיצאו עם אופנוע ים לאזור שמול חוף דלילה באשקלון. כשהגיעו השניים למרחק של כ-500 מטרים מהחוף, החל אופנוע הים לשקוע. שוטר מתחנת אשקלון שהיה בסיור על החוף הבחין בהם והזעיק את שוטרי השיטור הימי של מרחב לכיש, ואלה חילצו את בני הזוג ואת אופנוע הים בשלום.

אירוע טביעה בתל אביב, בת 37 טבעה בחוף ירושלים. מאי 2013. דרור עינב
אירוע טביעה בתל אביב, בת 37 טבעה בחוף ירושלים. מאי 2013/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully