וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 21 הגרלות ללא זוכה: גרף 28 מיליון בלוטו

במפעל הפיס מציינים כי מדובר בסדרת ההגרלות ללא זוכה הארוכה מאז שנת 2009. לבד מבר המזל, שני בני אדם זכו במיליון שקלים וחצי לאחר שזכו בפרס השני ב"דאבל-לוטו"

לאחר 21 הגרלות ללא זוכים, בר מזל אחד, או ברת מזל אחת, גרפו פרס של 28 מיליון שקלים בלוטו. בהגרלה שתקיימה אמש (שלישי) עלו בהגרלה המספרים 8, 10, 14, 17, 20, 34 והמספר החזק הוא 1. במפעל הפיס ציינו כי שני זוכים בפרס השני בהגרלת ה"דאבל-לוטו" גרפו מיליון שקלים וחצי כל אחד, ובסך הכל, בהגרלה זכו למעלה מחצי מיליון מהמרים בפרסים שונים.

עוד מציינים במפעל הפיס כי התקופה בה לא נמצא בפרס הראשון היא סדרת ההגרלות הארוכה ביותר מאז שנת 2009. "בזכות רמת המכירות הגבוהה בהגרלות האחרונות החליט מפעל הפיס להתחיל את סדרת ההגרלות הבאה בפרס ראשון של 10 מיליון שקלים במקום ב-4 מיליון שקלים כמקובל", מציינים בפיס.

ביום ראשון זכה טופס לוטו יחיד בארצות הברית בסכום עתק של כמעט 600 מיליון דולרים. הגרלת ה"פאוורבול", שנערכת במרבית מדינות ארה"ב, זיכתה תושב אלמוני מפלורידה בכ-590.5 מיליון דולרים. בעוד שמדינות כניו יורק גובות מסים גבוהים על סכום פרס שכזה, שיכולים להגיע ל-200 מיליון דולרים, הזוכה המאושר בוודאי שמח לגלות שהחוק בפלורידה פוטר הגרלות לוטו ממסים.

אומה בהיסטריה: מי זכה ב-600 מיליון דולר בלוטו?
הגרלות הלוטו: הציבור משלם - ולכן הציבור מטומטם // דעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully