וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל החייל הנעדר: הישראלי בלבנון נחקר שוב

סימון סעדתי שחצה אתמול את הגבול ללבנון נחקר על ידי המודיעין הצבאי, וזכה לביקור של נציגי הצלב האדום. שכניו מספרים כי "הוא בחור מאוד מסכן" הסובל מבעיה נפשית

צילום: רומן ואינר, עריכה: יאיר דניאל

צפו בשכניו של סעדתי מרמלה מספרים עליו, היום

המודיעין הצבאי הלבנוני שב וחקר היום (חמישי) את סימון סעדתי, הישראלי שחצה אתמול את הגבול ללבנון, בעקבות ידיעות בתקשורת הישראלית על היעדרותו של חייל ישראלי. במקביל, רימון שדה – החייל בן ה-19 ממודיעין שנעדר ביומיים האחרונים, נמצא בריא ושלם. בצהריים ביקרו נציגי הצלב האדום את סעדתי, וככל הנראה העבירו פרטים על מצבו למשפחתו. "מצבו תקין, הוא נמצא בידי הצבא הלבנוני וראה רופא", מסר גורם צבאי.

אמש דווח כי סעדתי חצה את מעבר הגבול עם לבנון באזור ראש הנקרה, לאחר שטיפס על גדר המערכת. כלי תקשורת בלבנון דיווחו כי קציני צבא במדינה מסרו ליוניפי"ל, שבמידה שהישראלי אינו חייל - הוא ישוחרר. במערכת הביטחון קיים חשש שבלחץ חיזבאללה ינסו לקשר את האזרח הישראלי לפעילות ביטחונית כדי לעכב אותו במעצר.

שכניו של סעדתי ברמלה סיפרו לוואלה! חדשות כי הוא סובל מ"בעיה פסיכיאטרית קשה". "הוא בחור מאוד מסכן", סיפרה את השכנות, פנינה שרעבי. "הוא אדם מאוד אומלל, לדעתי צריך לעזור לו. אחרי שישחררו אותו צריך לתת לו טיפול כמו שצריך. פשוט בחור מסכן". שרעבי סיפרה כי הבעלים של המכולת בה היא עובדת ניסה לסייע ולהעסיק אותו. "הוא לא יודע איפה הוא נמצא בכלל, אתה מבין? פה מתחזקים אותו כי מאוד מרחמים עליו. הוא יכול להיות פעם פה ופעם בכיוון אחר. אני מקווה שיחזירו אותו, ויתנו לו טיפול כמו שצריך". אריק חזיזה, שכן אחר, סיפר כי זו לא הפעם הראשונה שסעדתי "נעלם". לדבריו, "היה מקרה שהוא נסע לאומן ושם גם הוא אבד לאיזה שבוע. הוא בן אדם תמים, באמת שהוא לא מזיק לאף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully