וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפתח היללו מבצע הפיגוע: "הגיבור האסיר המשוחרר"

לפי עמוד הפייסבוק הרשמי של פתח, החשוד בפיגוע בצומת תפוח הוא סלאם א-זרל מאזור טול כרם, שישב ארבע שנים בכלא הישראלי. תמונתו של הנרצח הועלתה לעמוד עם שבחים לחשוד

צילום: טל אנגלנדר, רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

מהללים את הרוצח: עמוד הפייסבוק הרשמי של פתח פרסם היום (שלישי) את תמונתו של אביתר בורובסקי, בן 32 מיצהר, שנרצח בצומת תפוח על פי החשד על ידי פלסטיני מהגדה המערבית. בכיתוב התמונה פורסם גם שמו של החשוד במעשה, סלאם א-זרל מהעיר שוויכה, תחת הכינוי "הגיבור האסיר המשוחרר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשוד ברצח בורובסקי תואר כגיבור/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתחת לתמונתו של בורובסקי נכתב: "תמונת המתנחל אשר נרצח היום במחסום זעתרה מדרום לשכם על ידי הגיבור האסיר המשוחרר סלאם א-זרל מהעיר טול כרם". בהמשך גם הועלתה תמונתו של א-זרל והודבקה בראש עמוד הפייסבוק עם הכיתוב: "הצעיר סלאם א-זרל אשר דקר את המתנחל במחסום זעתרה מהעיר שוויכה במחוז טול כרם הוא אסיר משוחרר שישב בכלא הכיבוש במשך ארבע שנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשוד ברצח/מערכת וואלה!, צילום מסך

אביתר בורובסקי נרצח הבוקר בצומת תפוח, לאחר שנדקר למוות בידי פלסטיני מקלקיליה. הפלסטיני חשוד כי חטף את נשקו של בורובסקי וירה לעבר עמדת מג"ב במקום, שהשיבה אש ופצעה אותו באורח בינוני-קשה. הוא פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

ראש המועצה אזורית שומרון, גרשון מסיקה, גינה את הפיגוע. "הרצח הנתעב הזה הוא תוצאה ישירה של אזלת היד כלפי טרור האבנים, פתיחת המחסומים והמשך ההתייחסות המופקרת לטרור היומיומי בשטח כאל הפרות סדר. לדבריו, "על צה"ל ועל מערכת הביטחון להפנים שהטרור הזה הורג, ועל הממשלה להתייחס לטרור כאל טרור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully