וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פעלולן מת מול המצלמות בשבירת שיא גינס

פעללון הודי, המחזיק כבר במספר שיאי עולם, ניסה לחצות נהר כשהוא תלוי על אומגה באמצעות שערות ראשו. אל מול המצלמות וכאלף צופים הוא נתקע, חטף התקף לב ומת

פעלולן הודי מת אתמול (שני) במהלך ניסיון לשבור שיא גינס, כאשר ניסה לחצות נהר עם אומגה המחוברת לשערות ראשו. הפעלולן, דלינדרה הנט רוי בן 50, היה כבר בחצי הדרך להשלמת המשימה כאשר השיער שלו נתקע בגלגלת של החבל והוא נותר תלוי באויר במשך 45 דקות. למרות ניסיונות שלו לחלץ את עצמו, נראה כי הוא חטף התקף לב ומת.

סיילנדרה נאת' רוי, פעלולן הודי שמת בניסיון לשבור שיא גינס. AP
כבר החזיק בשיא הקודם של חציית מרחק של 80 מטרים כשהוא תלוי על שערות ראשו/AP

רוי, שוטר במקצועו, כבר החזיק בשיא הקודם של חציית מרחק של 80 מטרים כשהוא תלוי על שערות ראשו, אולם בניסיון הנוכחי משהו השתבש. אל מול כ-1,000 צופים שהגיעו לנהר הטיסטה שבעיר דרג'ילינג במערב בנגל – מדינה במזרח הודו, התרחשה התאונה המזעזעת. על יפ הדיווחים, רוי ניסה לחלץ את עצמו לאחר ששערו נתקע בגלגלת ולהמשיך במשימה כשהוא משתמש בידיו ולא בשיערו, אולם על פי צוותי הרפואה במקום הוא עבר התקף לב בעודו תלוי באויר. צוותי החילוץ הצליחו להורידו מהאומגה לאחר 45 דקות שהיה תלוי עליה והעבירו אותו לבית החולים, שם נקבע מותו. הצופים במחזה לא הבינו מיד כי משהו השתבש והריעו לו לכל אורך הדרך.

סיילנדרה נאת' רוי, פעלולן הודי שמת בניסיון לשבור שיא גינס. AP
הוא עבר התקף לב בעודו תלוי באויר/AP

רוי הוא שיאן גינס ותיק ובעבר כבר נכנס לספר השיאים כאשר משך רכב באמצעות שערות ראשו ואפילו משך רכבת במשקל 42 טון למרחק של 2.5 מטרים באמצעות שיערו.

ככה זה נראה במצלמת חובבים

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully