וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביתר נרצח בפיגוע בשומרון: "תמיד חייך והאיר פנים"

אביתר בורובסקי, אב לחמישה בן 32 מההתנחלות יצהר, הוא ההרוג בפיגוע הדקירה בצומת תפוח. חברו תיאר אותו כ"דמות שמחה", והוסיף: "הוא היה מעורב מאוד בחיי הקהילה ביישוב"

צילום: טל אנגלנדר, רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

(צפו בדיווח על פיגוע הדקירה בצומת תפוח)

אביתר בורובסקי, בן 32 מההתנחלות יצהר, הוא הנרצח בפיגוע הדקירה בצומת תפוח - כך הותר הבוקר (שלישי) לפרסום. "הוא היה מאבטח בחברת שמירה ואדם שמעורב בחיי הקהילה ביישוב. דמות שמחה ואדם שתמיד חייך והאיר פנים", סיפר אברהם בנימין, שהכיר את הנרצח.

מחקירה ראשונה של נסיבות האירוע, עולה כי בורובסקי, אב לחמישה, המתין בטרמפיאדה כשלפתע ניגש אליו פלסטיני מקלקיליה - דקר אותו למוות בחזהו, חטף את נשקו ופתח באש לעבר עמדת מג"ב במקום.

פיגוע ליד אריאל: תושב יצהר בן 32 נרצח בצומת תפוח

דקירה בצומת תפוח. אפריל 2013. דרור עינב
בורובסקי נדקר למוות בחזהו. זירת הפיגוע בצומת תפוח/דרור עינב

במהלך הירי נתקל הפלסטיני במעצור בנשקו, וכוח מג"ב השיב באש. שני כדורים פצעו את החשוד, שפונה באורח בינוני-קשה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. בזירת הפיגוע נמצאים בשעה זו מח"ט שומרון אל"מ יואב ירום, ומפקד אוגדת איו"ש תא"ל תמיר ידעי, שהחלו בתחקור האירוע.

דקירה בצומת תפוח. אפריל 2013. דרור עינב
זירת הפיגוע בצומת תפוח/דרור עינב

ראש המועצה אזורית שומרון, גרשון מסיקה, גינה את הפיגוע. "הרצח הנתעב הזה הוא תוצאה ישירה של אזלת היד כלפי טרור האבנים, פתיחת המחסומים והמשך ההתייחסות המופקרת לטרור היומיומי בשטח כאל הפרות סדר. לדבריו, "על צה"ל ועל מערכת הביטחון להפנים שהטרור הזה הורג, ועל הממשלה להתייחס לטרור כאל טרור".

דקירה בצומת תפוח. אפריל 2013. דרור עינב
זירת הפיגוע בצומת תפוח/דרור עינב

"ההפקרות הביטחוניות ואזלת היד המתמשכת המוכתבת מלמעלה נגד הטרור הערבי, הם שגבו הבוקר מחיר דמים כבד", האשים הבוקר דובר ההתנחלות יצהר את כוחות הביטחון.

גם בוועד מתיישבי השומרון הפנו אצבע מאשימה כלפי צה"ל. "שוב הוכח שהסרת המחסומים מאפשרת למחבלים תנועה חופשית ותנאים קלים יותר לטרור", נמסר. בעקבות הפיגוע, קיימת היערכות גדולה של כוחות הביטחון בשומרון, מחשש להפרות סדר של מתנחלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully