וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותקפו מינית בפנימייה: "לא יכלו להחזיק עוד בבטן"

יהושע בריינר

29.4.2013 / 17:10

במשטרה מעריכים כי צפויות התפתחויות נוספות בפרשה ההתעללות בפנימייה לנוער בסיכון, שבה חשודים שלושה בני 16 שתקפו מינית בני 13, איימו ודרשו מהם לגנוב ולהשיג להם סמים

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

"הקורבנות עברו התאכזרות קשה במשך תקופה ארוכה וכבר לא יכלו להחזיק את זה בבטן", כך תיארו היום (שני) במשטרת מחוז ש"י את פרשת ההתעללות בנערים בפנימייה לנוער בסיכון, שבה חשודים שלושה תלמידים בני 16 מהמוסד. לפי החשד, השלושה הטילו את אימתם על נערים בני 13 שלמדו עמם, התעללו בהם מינית וביצעו בהם מעשים מגונים. עיקר החשדות בשלב זה נוגעים להתעללויות פיזיות ונפשיות. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום את מעצרם של השלושה ביממה.

הקטינים החשודים במעשים מגונים, השלום פ"ת, אפריל 2013. דרור עינב
"הנערים איימו ודרשו מהקורבנות לגנוב ולהשיג סמים". החשודים, היום/דרור עינב

במקרים נוספים מייחסת להם המשטרה עבירות של תקיפה פיזית וגרימת חבלות. באחד המקרים, לכאורה, איימו השלושה על הקורבנות כי עליהם לגנוב עבורם ולהשיג להם סמים, ולא - איימו כי יפגעו בהם. בשלב זה, השאלה הגדולה סביב החקירה מתמקדת במעורבתם הלא-מספקת של אנשי הצוות החינוכי בפנימייה, שהמעשים נעשו לכאורה מתחת לאפם. במשטרה צפויים לחקור את מנהלי המוסד, שבו לומדים נערים שהופנו למקום בידי גורמי רווחה. כמו כן, במקום עובדים גם מדריכים ועובדים סוציאליים, וגם הם צפויים להיחקר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"התעללות לשמה"

"החקירה נמצאת בשלב זה בראשיתה ואולם עד כה אנחנו יודעים שהיו לפחות ארבע קורבנות", סיפר לוואלה! חדשות פקד אילן מלכה, ראש מחלק נוער במרחב שומרון. "מדובר במעשים חמורים מאוד", הוא הסביר. לדבריו, החקירה נפתחה לאחר ששניים מהנערים סיפרו על המעשים לקרובי משפחתם, ואלה הגישו תלונה במשטרה. "הם לא יכלו עוד", אמר פקד מלכה, "הרקע הוא כנראה התעללות לשמה של בני נוער שלעתים מתאכזרים זה בזה. זוהי ביריונות ללא רקע ספציפי". מלכה הוסיף כי במשטרה פועלים לאתר קורבנות נוספים בפרשה, וכי צפויות התפתחויות נוספות.

עורך דין אייל שמחוני מהסנגוריה הציבורית, בא כוחו של אחד החשודים, אמר כי "מדובר בהחלט בחשדות חמורים אך יש חשדות נגדיים נגד המתלוננים שהמשטרה לא חקרה, ואף בית המשפט העיר על כך בדיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully