וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בוותיקן: מי מוריד פורנוגרפיה מוזרה?

אתר אינטרנט חשף את רשימת ההורדות האנונימית של בכירי הכנסייה הקתולית. פרט לסדרות דרמה וריגול, הכותרים הפופולריים הם: "שפחות מרוסיה" וסרט של כוכבנית טרנסקסואלית

עובדי הוותיקן ידועים ביחסם המחמיר לעבירות על איסורים שונים הנחשבים לחטא, והכנסייה הקתולית הקפידה תמיד להתנער בפומבי מכמרים שכפרו בעיקרון ההתנזרות. כעת מתברר שגם עובדי הוותיקן זקוקים לפורקן מסוים - וכי גם בכנסייה הקתולית יודעים להיעזר באמצעים מודרניים כדי להשיג תכנים מיניים, תוך כדי התעלמות מהאיסור הידוע "לא תגנוב".

אתר האינטרנט "טורנט-פריק", המתמחה בחדשות על שיתוף קבצים, פרסם רשימה של כתובות אי-פי הקשורות להורדות פורנוגרפיה. אחת מהכתובות מובילה היישר לוותיקן.

האפיפיור בנדיקטוס ה-16 משחק באייפד. 2011. AP
האפיפיור הקודם, בנדיקטוס ה-16, והאייפד המפורסם שלו/AP

ברשימה המפרטת את תכני ההורדות בוותיקן ניתן למצוא סרטים שונים ששמותיהם מרמזים על תכניהם, ובהם "להצליף ב***" או "שפחות מרוסיה", לצד סרטים אחרים שקשה לתרגמם לשפה ראויה. לפי ה"ניו יורק פוסט", שסקר את רשימת הכותרים, באחד הסרטים מככבת טיפאני סטאר - כוכבנית טרנסקסואלית.

באופן טבעי, לא ניתן לדעת מי ממשתמשי המחשב הרבים בוותיקן הוריד את הסרטים, מפני שכתובת האיי-פי משותפת לכ-800 בני אדם, ובהם חשמנים בכירים, כמרים מתלמדים, אנשי המשמר השווייצרי, משרתים וטבחים - וככל הנראה, גם האפיפיור בכבודו ובעצמו. יצוין כי לפי הרשימה, אנשי הוותיקן נעזרים במחשב כדי להוריד סרטים מז'אנרים אחרים, וצפו לאחרונה גם בסדרת הדרמה "שיקגו פייר", העוסקת בחייהם של כבאים ובדרמת הריגול "האמריקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully