וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: "המשא ומתן עם הפלסטינים צריך להתחיל מהעם"

שר הכלכלה דן עם שר החוץ של קנדה בסכסוך במזרח התיכון, וחזר באוזניו על התנגדותו להקמת מדינת פלסטינית. לדבריו בנט, מדינה כזאת "לא תקום, ואם תקום - תהיה כושלת"

שר הכלכלה, נפתלי בנט, נפגש היום (שני) עם שר החוץ של קנדה, ג'ון ביירד. השניים דנו ביחסי החוץ והביטחון בין שתי המדינות, וכן בסכסוך הישראלי-פלסטיני. "המשא ומתן עם הפלסטינים צריך להתחיל מהעם", אמר בנט, והוסיף כי "מדינה פלסטינית במתווה הנוכחי לא תקום, ואם תקום - תהיה כושלת ועוינת".

לדברי יו"ר הבית היהודי, יש צורך דרך פעולה חדשה "שתתחיל מהעם ולא מדיפלומטיה, שעיקרה טיפול באורח החיים הפלסטיני ובחופש התנועה". בנט אמנם מתנגד לפיתרון שתי המדינות, אך הביע תמיכה בקידום היחסים בין העמים. "משא ומתן אמיתי חייב להתחיל קודם כל מלמטה", אמר.

בימים האחרונים שוחח בנט גם עם קבוצת סנאטורים אמריקנים, עם שגריר ארה"ב בישראל דן שפירו וכן עם שר החוץ של נורבגיה. בפגישותיו עמם, כמו בזה שהתקיימה היום, הלין בנט על ירי הרקטות מרצועת עזה וטען כי מדובר בחיסול האמון הישראלי בפלסטינים ובהקמת מדינה עצמאית לפלסטינים. בנט לא הציג פיתרון חלופי, אולם קרא למציאת "פתרונות יצירתיים" לסכסוך במזרח התיכון.

  • עוד באותו נושא:
  • נפתלי בנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully