וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בדיון על הרצח בנתניה: "רצחתם את כל המשפחה"

3.4.2013 / 16:16

מעצרו של כדורגלן מכבי נתניה הוארך בחמישה ימים, לאחר שבית המשפט קבע כי יש להשלים את פעולות החקירה. בני משפחת צ'וקול זעקו באולם: "הוא משקר, אנו בטוחים שהוא רצח אותה"

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

בית משפט השלום בכפר סבא האריך היום (רביעי) בחמישה ימים את מעצרו של כדורגלן מכבי נתניה החשוד במעורבות ברצח זהבה צ'וקול במלון כרמל בנתניה. מעצרו של החשוד השני, אריציה אקאלסונגו שהודה ברצח, הוארך בשמונה ימים. כזכור, הכדורגלן נעצר לראשונה ביום חמישי שעבר ומאז הוא נמצא במעצר, כאשר זו הפעם השנייה שבית המשפט מקבל את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

בדיון הנוכחי השתתפו גם בני משפחתה של צ'וקול שהחזיקו בתמונתה ודרשו שהצדק ייצא לאור. לדבריהם, גם הכדורגלן שותף לרצח ואסור לתת לו לחמוק מעונש. בתגובה לדבריו של הכדורגלן ולפיהם כלל לא הכיר את צ'וקול, אמרו קרובי המשפחה שמדובר בשקר. "כל הבגדים שלה נמצאים אצלו בחדר במלון", אמרו. "היא הייתה משחקת כדורגל, הוא משקר. היא הכירה אותו למרות שהיא לא הביאה אותו הביתה. אנחנו בטוחים שהוא רצח אותה, הוא והחבר שלו ישלמו על מה שהם עשו".

רצח הצעירה בנתניה: חברו של הכדורגלן הודה במעשה. אבי כהן
מעצרו של אריציה אקאלסונגו, שהודה ברצח, הוארך בשמונה ימים/אבי כהן

השחקן עצמו ממשיך להכחיש כל קשר למעורבות ברצח, אך השופטת מרים בן ארי קיבלה היום את טענת המשטרה כי יש להשלים את כל פעולות החקירה הנדרשות, לרבות תוצאות המעבדה לבדיקת סימני ה-DNA שנמצאו על גופתה של הנרצחת. הבדיקות צפויות להגיע עד תחילת השבוע הבא.

ביציאתו מהאולם צעקו בני משפחת צ'וקול לעבר הכדורגלן: "רוצח מסריח, תסתכל עליה", כאשר הם מחזיקים בתמונתה. דודתה של צ'וקול הוסיפה: "שניים רצחו, אחד הודה. הם רצחו את כל המשפחה, התעללו בה, אנסו". ממהלך הדיון עלה כי לא התקיים עדיין עימות בין שני החשודים. עוד עלה כי מצלמות האבטחה במקום לא עבדו, אך הפללתו של החשוד אקאלסונגו שהודה ברצח ואף שחזר אותו, התאפשרה הודות לעדות של אחד מקציני הביטחון של המלון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אמה של הנרצחת: "אין לי חיים בלי הילדה החייכנית שלי". שלומי גבאי
במשפחת צ'וקול דחו את טענות הכדורגלן כי לא הכיר את זהבה. ביזאוי צ'וקול, אמה של זהבה/שלומי גבאי

פרקליטתו של אקאלסונגו, עו"ד קטי צווטקוב מהסנגוריה הציבורית, אמרה לאחר הדיון כי מרשה "מסר שלוש גרסאות ולמשטרה קל מדי להאמין לגרסה האחרונה שבה הוא הודה". לדבריה, על המשטרה להיזהר מהודאה שכזו, משום שלא ברור שמדובר דווקא באמת.

סנגורו של הכדורגלן, עו"ד גיא עין צבי, לא התנגד לבקשת המשטרה, ואמר: "אין בהסכמה להביע איזו הודאה במעורבות במות המנוחה. ההסכמה באה מתוך הבנה שהחשד הסביר עדיין קיים, מה גם שהצטמצם, על מנת לאפשר את סיום החקירה ושיהיה אפשר לנקות את שמו". עו"ד עין צבי התייחס להודאתו באשמה של אקאלסונגו: "עכשיו, אחרי שהחשוד האחר הודה ובעצם ניקה בגרסתו המאוחרת את הלקוח שלי, ברור שהוקל למרשי. המועקה הגדולה ביותר הייתה בעיקר תחושת חוסר הוודאות, הוא ידע מה עשה ומה לא עשה". עין צבי הוסיף כי אקאלסונגו "בגד" בחברו, לאחר שזה אירח אותו בביתו זמן מה, וכי "ניסה להפליל אותו במעשה שלא עשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully