וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברח מניידת משטרה בצפת - ונרמס מאחורי רכבו

קובי דוד

24.3.2013 / 8:36

תושב צפת בשנות ה-30 לחייו ניסה לברוח מניידת משטרה בעיר, לאחר שביצע עבירות תנועה. הוא החנה את הרכב וניסה לעצור אותו כשהתחיל להידרדר לאחור, אך נפגע באורח קשה

ניסה לחמוק מהמשטרה ונפגע מרכבו: גבר בשנות ה-30 לחייו תושב צפת נפגע לפנות בוקר (ראשון) באורח קשה, לאחר שמכוניתו מחצה אותו, שעה שניסה לחמוק מניידת משטרה אשר דלקה אחריו. הוא פונה על ידי פרמדיקים של מד"א לבית החולים זיו בעיר.

לפנות בוקר הבחינו שוטרים מתחנת צפת במכונית המבצעת עבירות תנועה. השוטרים פתחו בנסיעה אחר המכונית, אך הנהג נמלט והגיע לאזור בסיס פיקוד הצפון בעיר ואף חצה את הצומת ברמזור אדום. נהג המכונית וחברו החנו את הרכב, אך בשל בלם יד לא תקין, החלה המכונית להידרדר לאחור. הנהג ניסה, בעודו מחוץ למכונית, לעצור את כלי הרכב, אך נמחץ על קיר סמוך. משהבחין בכך חברו, תושב הגליל כבן 30, הוא נכנס אל המכונית, הסיעה קדימה וחילץ את חברו הפצוע.

מפקד התחנה, סגן ניצב עופר קנטרוביץ', סיפר: "לפנות בוקר שוטרי צפת הבחינו ברכב שמבצע עבירות תנועה, לא עצר באדום, ניידת פתחה בנסיעה אחריו, אך הנהג נמלט והגיע לכיוון צומת הפיקוד. כאשר השוטרים הגיעו למקום, לאחר שככל הנראה נוצרה בעיה מכנית ברכב. הנהג ניסה לברוח מהרכב והרכב הדרדר אחורנית בגלל בלם היד".

ערן איטח, פרמדיק מתחנת מד"א ירדן שהוזעק למקום, סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות: "כשהגענו למקום הפצוע היה מעורפל הכרה. חברו היה נסער מאוד והתקשה לספר מה בדיוק קרה. הענקנו לפצוע טיפול רפואי ראשוני משם הוא פונה לבית החולים זיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully