וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מאבטח השליך קשישה מקרון רכבת משום ששרה

סרטון שצילם אחד הנוסעים מראה כיצד נגררה אמה אנדרסון בת ה-82 אל מחוץ לקרון לאחר שסירבה לחדול מלשיר. בנה אמר כי היא נפצעה בכתפה ובירכה: "נגעלתי מהיחס לאשה זקנה"

לאמה אנדרסון, אמריקנית בת 82, יש תחביב לא מזיק: היא אוהבת לשיר, בעיקר שירי דת. בחודש שעבר הסתיים שיר ששרה בצליל צורם: אמרסון התעקשה לשיר את השיר "אמייזינג גרייס" בעת שנסעה ברכבת בפלורידה, כשהיא מרשרשת במעין רעשן העשוי מבקבוק ממולא בגרגירי שעועית. את השירה שלה הפסיק מאבטח של הרכבת, שהוריד אותה מהקרון תוך שימוש בכוח רב. בסרטון שצילם אחד מנוסעי הרכבת נראה השומר תופס את תיקה של הקשישה, ומשזו סירבה לעזוב את התיק, משליך אותה יחד איתו דרך דלת הקרון.


בנה של אנדרסון, דונאל, סיפר לכלי תקשורת מקומיים כי כתפה וירכה של אמו נפגעו מהנפילה. "נגעלתי מכך שמישהו התנהג לאישה זקנה בצורה כזאת", אמר. ברשות הרכבות של המחוז בו אירעה התקרית, מיאמי-דייד, אמרו כי שירה, נגינה וריקוד אסורים בזמן הנסיעה ברכבת. "גברת אנדרסון, שלוותה החוצה מהרכבת, התבקשה לפני כן להפסיק את שירתה", הוסיפו שם.

"אנו מצטערים על כך שהיה צורך ללוות את הנוסעת החוצה, אך ללא קשר לגיל – על כל הנוסעים לציית לכללים", המשיכו ברשות הרכבות. עם זאת, ראש המחוז התנצל ואמר כי "היה צריך לטפל באירוע ביותר רגישות והיגיון. יש להתייחס לוותיקי הקהילה בכבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully