וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני סוכנים הפלילו 102 חשודים בסחר בסמים ובפריצות

5.3.2013 / 9:22

גל המעצרים סיכם מבצע שנמשך כעשרה חודשים, במהלכו השתלבו שני סוכנים סמויים בכנופיות שפעלו בערים שונות בארץ. מחלק מהחשודים הוחרמו מכוניות, חשבונות בנק ורכוש נוסף

102 חשודים בעבירות רכוש וסמים נעצרו לפנות בוקר (שלישי), בעקבות הפעלת שני סוכנים סמויים של מחוז מרכז של המשטרה. הסוכנים החלו לפעול לפני כעשרה חודשים בקרב כנופיות בערים נתניה, ראשון לציון, תל אביב, רחובות, אשדוד, שדרות, באר שבע, קלנסואה וטייבה. במהלך המבצע, שכונה "ירח כפול", התחברו שני הסוכנים לכנופיות שונות והצליחו לתעד את אנשיהן בשעת מעשה.

כדי לתעד את עבירות הרכוש, הורה ראש מפלג המודיעין בימ"ר מרכז לרשת חמש דירות באזור המרכז במצלמות אבטחה נסתרות ולמקם בתוכן כספות. במשטרה דאגו לכך שהמידע יגיע לגורמים העבריינים ועד מהרה הם תועדו בשעת פריצה לאותן דירות. הסוכנים הצליחו להפליל כך ארבע כנופיות שונות של פורצים לדירות, ו-17 חשודים בגניבת תכשיטים, כספות וכסף מזומן.

הסוכנים הסמויים הפעילו גם כ-90 חשודים בסחר בסמים בערים בהן פעלו. במחוז מרכז אומרים כי המעצרים צפויים להשפיע ישירות על רמת הפשיעה ביישובי המחוז. במקביל למעצרים, הוחרמו מכוניות, חשבונות בנק ורכוש נוסף. לדברי המשטרה, "מפקד מחוז מרכז ניצב בנצי סאו שנתן את הפקודה להוצאת המבצע לפועל, שם לעצמו כמטרה ביום היקלטו לתפקיד ליצור שינוי דרמטי בתופעת הפשיעה ובמגמותיה".

במחוז הוסיפו כוונת מפקד המחוז ושוטרי המחוז להפעיל את כל הכלים והיחידות, ביניהם המתקדמים ביותר כלפי כל תופעת פשיעה שמטרידה באופן ישיר את התושבים. במבצע המעצרים הנרחב השתתפו כ–800 שוטרים וכוח מסיירת של מג"ב. כל העצורים יובאו במהלך הבוקר לבתי המשפט השלום בראשון לציון ובפתח תקווה לדיון בהארכת מעצרם. במקביל, במהלך הלילה והבוקר נעצרו בנגב 22 חשודים בסחר בסמים. מעצרם התאפשר בעקבות הפעלה של סוכן סמוי בקרבם, שביצע עסקאות רכש של סמים מסוג הרואין וחשיש ותיעד אותן. העצורים יובאו היום בפני שופט בית משפט שלום בבאר שבע לדיון בהארכת מעצרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully