וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת "השופט המכה": "המומים מהדיווחים השקריים"

גלעד גרוסמן

2.3.2013 / 19:27

בהתייחסות ראשונה לפרשה שבה חשוד השופט מהמרכז כי הכה את ילדיו, טוענים בני המשפחה כי הילדים תומכים בו גם היום. "אנו עוברים תקופה מטלטלת וקשה ביותר"

בני משפחתו של השופט החשוד בהכאת ילדיו התייחסו הערב (שבת) לראשונה לחשיפת הפרשה והביעו בו תמיכה. "אנו עומדים חסרי אונים והמומים מול שטף הדיווחים השקריים וחסרי האחריות המופיעים בכלי התקשורת השונים", אמרו. ביום חמישי שעבר הורה היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, לחקור את השופט מהמרכז באזהרה.

בני המשפחה טענו כי השופט מעולם לא נשלח לסדנה לטיפול באלימות, לא נטל חלק בסדנה כזו ולא פרש ממנה כפי שפורסם. הם הבהירו כי השופט פנה לקבלת טיפול וייעוץ פסיכולוגי ביוזמתו האישית לאחר שנפרד מאשתו הראשונה, שהיא אם ילדיו. לדבריהם, הוא פנה לעזרה כדי לקבל סיוע בהתמודדות עם שינויי ההתנהגות שחלו בילדיו לאור הפרידה.

כמו כן הם ציינו כי הוא פנה לקבלת סיוע זמן רב לפני שעלה החשד לגביו. "נדהמנו לגלות כי יש מי שגוזר את דינו מבלי שיש בידיו בדל מידע על הפרשה, תוך הישענות על מידע מעוות, פוגעני ולא מדויק שמוצאים בכלי תקשורת שונים", מסרו בני המשפחה, והוסיפו כי ילדיו, שתומכים בו גם היום, נמצאים במשמורת משותפת שלו ושל גרושתו והם מעולם לא סירבו לבקר בביתו. "אנו עוברים תקופה מטלטלת וקשה ביותר. נדע להתמודד עמה חרף כל הקשיים".

עורך הדין רועי בלכר, פברואר 2013. ניב אהרונסון
פרקליטו של השופט, עורך דין רועי בלכר/ניב אהרונסון

בעקבות ההחלטה לחקור את השופט אמר פרקליטו, עורך דין רועי בלכר, כי הוא מצר על החלטת היועץ המשפטי לממשלה. תחילת הפרשה לפני כשלוש שנים, אז התקבלה פנייה בלשכת הרווחה של העיר שבה מתגוררים ילדיו של השופט תלונה על כך שהכה את ילדיו. בעקבות זאת החל השופט בהליך טיפולי, אולם לפני כשנתיים התקבלה תלונה נוספת על מעשי אלימות שלכאורה ביצע כלפי ילדיו. בעקבות זאת, נפתחה חקירת משטרה בנושא ונעשתה פנייה ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה שיאשר לחקור את השופט באזהרה.

וינשטיין נמנע מלהורות על פתיחת חקירה וביקש מהמשטרה ומגורמי הרווחה השלמות של הבדיקה. לפני כשבוע - שנתיים לאחר המקרים, התקבלו ההשלמות במשרד היועץ המשפטי. ברשויות הרווחה דיווחו כי בזמן שחלף לא התקבלו תלונות נוספות על גילויי אלימות מצדו של השופט וכי מצבם של הילדים טוב, אולם המשטרה עדיין סברה כי יש לחקור את השופט באזהרה. בעקבות פתיחת החקירה הודיעו במשרד המשפטים כי הם מביעים צער על כך שהדיונים בפרשה התארכו והסבירו זאת בין היתר בשל "תקלה משרדית".

במוצאי השבת האחרונה התייחסו לראשונה בני משפחתו של השופט החשוד לפרשה, והביעו בו תמיכה. "אנו עומדים חסרי אונים והמומים מול שטף הדיווחים השקריים וחסרי האחריות המופיעים בכלי התקשורת השונים", אמרו בני המשפחה. לטענתם, השופט מעולם לא נשלח לסדנה לטיפול באלימות, לא נטל חלק בסדנה כזו ולא פרש ממנה כפי שפורסם. הם הבהירו כי השופט פנה לטיפול וייעוץ פסיכולוגי ביוזמתו לאחר הפרידה מאשתו הראשונה, שהיא אם ילדיו. לדבריהם, הוא עשה זאת כדי לקבל סיוע בהתמודדות עם שינויי ההתנהגות שחלו בילדיו לנוכח הפרידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully