וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילא לוטו ב-11.60 שקלים - וזכה ב-17 מיליון

"לא חלמתי שאצליח לרכוש דירה", אמר תושב מרכז הארץ שמתגורר אצל הוריו עם אשתו וילדיו. כעת הוא יגשים את חלומותיו ויעזור למשפחתו. "קיבלתי מתנה מאלוהים, אני רק השליח"

"כאדם מאמין אני מקפיד להתפלל לאלוהים ולבקש ממנו עזרה עבורי ועבור בני משפחתי" – כך אמר הבוקר (רביעי) תושב מרכז הארץ בשנות ה-30 לחייו שרגע אחד קטן שינה את חייו. הרגע בו מילא טופס לוטו ב-11.60 שקלים שהקנה לו זכייה בסכום גבוה בהרבה: 17 מיליון שקלים. את הטופס הוא מילא אתמול בדוכן הסמוך למקום מגוריו, ואת רגע הגילוי על הזכייה הוא לא ישכח.

"הגעתי לעבודה ונכנסתי לאינטרנט על מנת לבדוק את הטופס. פתאום ראיתי על המסך את המספרים שלי, אותם זכרתי בעל פה. לא האמנתי. לקח לי רגע להבין שזכיתי", סיפר. "הייתי כל כך מאושר ולא הצלחתי להוריד את החיוך מהפנים. ברגע הראשון שהתאפשר יצאתי מהעבודה וניגשתי לבית מפעל הפיס".

הזוכה המאושר מתגורר בבית הוריו ביחד עם אשתו ושני ילדיהם. "אין ברשותי דירה, לא חלמתי שאצליח אי פעם לרכוש אחת, ופתאום עכשיו אני מתחיל להבין כי אצליח להגשים חלומות רבים – לקנות בית, ללמוד ובעיקר לעשות את אשתי והילדים שלי מאושרים". לדבריו, "המצב הכלכלי שלנו בבית אינו פשוט. אני עובד כשכיר ומקבל משכורת נמוכה ואשתי אינה עובדת כלל". הוא ציין כי הוא מתכוון גם לתת מעשר מכספי הזכייה למשפחתו המורחבת, שלדבריו גם היא שרויה במצב כלכלי לא פשוט. "חשוב לי לעשות אנשים מאושרים וכרגע קיבלתי מתנה מאלוהים. אני סך הכל השליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully