וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 42 נדרס למוות על ידי טרקטור בחוף בבת-ים

26.2.2013 / 13:00

בהבדל של שעות בודדות אירעו שתי תאונות קטלניות בבת-ים. תחילה נהרג קשיש בן 80 מפגיעת כלי רכב כשנסע בקלנועית. זמן לא רב לאחר מכן פגע טרקטור בגבר שבילה בחוף קולוני

אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

שתי תאונות דרכים קשות אירעו היום (שלישי) בבת-ים. גבר כבן 42 שבילה בחוף קולוני נפגע מטרקטור שביצע עבודות באזור. מותו נקבע בתום פעולות החייאה. משטרת מרחב איילון חוקרת את נסיבות התאונה. נהג הטרקטור עוכב לחקירה.

רוכב קלנועית נהרג בתאונה בבת ים, פברואר 2013. חדשות 24
זירת התאונה בה נהרג הקשיש שנסע בקלנועית/חדשות 24

שמעון, חובש של מד"א בת-ים, שהגיע ראשון לזירה, סיפר לוואלה! חדשות על שאירע. "בשעה 11:40 קיבלנו קריאה על תאונת דרכים עם מעורבות של טרקטור. כשהגענו למקום מצאנו אדם כבן 42 ללא דופק וללא נשימה. התחלנו לבצע בו פעולות החייאה בצירוף כוננים נוספים מ'איחוד הצלה' שהגיעו למקום, ונאלצנו לקבוע את מותו".

אחד הדיירים במלון קולוני, אלישע בן יוסף, שנכח במקום סיפר: "ישבתי במרפסת, זיהיתי טרקטור שהגיע לפרוק חומרי בניין, לפתע ראיתי את הנהג יורד מהטרקטור והוא צעק לי 'תזמין אמבולנס'. כנראה שהוא לא הבחין באדם שהיה שם ועלה עליו. הזמנתי את מד"א והמשטרה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גבר ששכב על חוף הים בבת ים נדרס על ידי טרקטור ונהרג, פברואר 2013. ניב אהרונסון
זירת התאונה בחוף בבת-ים/ניב אהרונסון

בשעות הבוקר נפצע באורח אנוש קשיש בן 80 בתאונה ברחוב רזיאל בעיר. הוא נפגע מכלי רכב בעת שנסע בקלנועית ופונה לבית החולים וולפסון בחולון, שם מת מפצעיו. נהג הרכב הפוגע מסר עדות בפני בוחני התנועה של המשטרה שבדקו את הזירה

בנתניה אירעה תאונת דרכים נוספת. רוכב אופניים כבן 70 נפגע באורח קשה מכלי רכב סמוך למחלף נתניה. פרמדיקים של מד"א שרון העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו עם פגיעת ראש לבית החולים בלינסון בפתח תקווה.

אמש נפצע באורח קשה רוכב אופניים כבן 30 בתאונה במחלף שפירים. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה אותו לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא מורדם ומונשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully