וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מטפל במעון בצפון הכה חוסה הסובל מפיגור שכלי

קובי דוד

24.2.2013 / 13:24

חוסה במעון באזור העמקים אושפז לאחר שעל פי החשד הוכה בבטנו על ידי המטפל. לדברי עובדים במקום, ההנהלה ניסתה לטייח את האירוע. המעון: "לא מדובר בתקיפה, אלא בחשד לחבלה"

מטפל המשמש כאיש צוות במעון לחוסים באזור העמקים חשוד כי הכה באכזריות דייר חוסה הסובל מפיגור שכלי. משטרת העמקים פתחה בחקירה בעקבות תלונת משפחתו של החוסה, ממנה עולה כי המטפל הכה לכאורה באגרופו בבטנו של יקירם. עוד עולה מפרטי החקירה הראשונית כי המטפל חשוד במעורבות במספר מקרים דומים, בהם נהג ככל הנראה באלימות כלפי הדיירים.

המקרה החמור גרם לזעזוע בקרב צוות העובדים והדיירים במעון החוסים הפועל כבר שנים רבות באזור, ואשר נותן למאות חוסים הסובלים מפיגור שכלי קל עד קשה. מהחקירה עולה כי בשבוע שעבר התלונן הדייר על כאבים עזים בבטנו. רופאת המעון החליטה להפנותו לבית החולים הסמוך על מנת לבצע סדרת בדיקות. ממצאי הבדיקה העלו חשד סביר לכך שהחוסה הוכה בבטנו. בעקבות החשדות, משפחתו של החוסה פנתה להנהלת המעון כדי לנסות ולהבין את נסיבות האירוע ובמקביל הגישה תלונה בתחנת המשטרה בגין תקיפה אלימה של איש צוות כנגד דייר המעון. בנוסף, דרשה המשפחה מהנהלת המעון להעמיד לרשות החוסה איש צוות שאותו הוא מכיר היטב ועליו הוא סומך, עד למועד תום החקירה המשטרתית.

המשטרה: "אירוע חריג"

"מדובר באירוע חריג", סיפר קצין משטרה המעורב בפרטים. "החקירה נמצאת בראשיתה, אך יחד עם זאת נחקר גם החשד לכך שמדובר במספר אירועי אלימות חמורים נוספים שהתרחשו בין כותלי המוסד, ביניהם בין היתר היה גם מעורב אותו איש צוות".

לדברי צוות המטפלים במעון, ההנהלה ניסתה לטייח את האירוע. "אף אחד לא יודע לומר מדוע אותו חוסה הותקף באכזריות", סיפרה אחת המטפלות בשיחה עם וואלה! חדשות. "הנהלת המעון סיפרה למשפחה שהוא החליק במקלחת כדי לטשטש את החשד למעשים. כאב לנו הלב לראות איך הוא סובל. לצערנו הרב, לא מדובר באירוע ראשון של אלימות של אנשי צוות כנגד חוסים שאין באפשרותם להתגונן או לשתף".

מהמעון נמסר כי "האירוע טופל על ידי הגורמים הרלוונטיים והועבר לפקיד הסעד הארצי. חשוב לציין כי לא מדובר בתקיפה אלא בחשד לחבלה. מבדיקה שלנו לא מדובר בתקיפה של מטפל, אלא בחבלה שנגרמה לחוסה שנסיבותיה נמצאות בבדיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully