וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-DNA יקבע: האם נמצאה הילדה שנעלמה ב-1994?

22.2.2013 / 0:02

אמה של אלכסנדרה ברנדט, שנראתה לאחרונה לפני כ-20 שנה בגן ברמת גן, טוענת כי זיהתה לאחרונה את בתה באשדוד. האישה הסכימה לבצע בדיקת רקמות שאולי תביא לפתרון התעלומה

האם הילדה אלכסנדרה ברנדט שנעלמה בהיותה בת עשר בשנת 1994 נמצאה באשדוד? על פי דיווח בערוץ 10 אמש (חמישי), אמה של הילדה, שסיבת היעלמותה לא פוענחה מעולם, פנתה בתחילת השבוע למשטרה וטענה כי ראתה אישה באשדוד בעלת דמיון נדיר לבתה.

אלכסנדרה (סשה) ברנדט, נעדרת. חטיבת דובר המשטרה
במהלך השנים נחקרו בני אדם רבים בנוגע להיעלמות. ברנדט/חטיבת דובר המשטרה

עוד דווח כי נוצר קשר עם האישה שהאם חושדת כי היא בתה, וזו הסכימה לערוך בדיקת די-אן-איי שתקבע באופן סופי האם מדובר בבת האובדת. ממצאי בדיקת הדנ"א יועברו לימ"ר תל אביב ממחוז דרום, שכן היא היחידה שחקרה את הפרשה מלכתחילה, עם היעלמותה של ברנדט.

תחילת הפרשה ב-24 בנובמבר שנת 1994, עת יצאה אלכסנדרה יום בהיר אחד מבית הספר לצד אחותה ברמת גן. אלכסנדרה שהייתה אז בת 10 בלבד, נראתה לאחרונה בגן ציבורי בעיר, ובמהלך השנים נחקרו בני אדם רבים, כולל בני משפחתה, שעלו ארצה רק שנתיים לפני ההיעלמות המסתורית, אולם דבר לא עלה בידי החוקרים כדי להביא לסיום התעלומה.

במהלך השנים, סיפר אורן קורידו, שהורשע בפדופיליה - כי אנס ורצח את הילדה, אולם גרסתו נבדקה והתברר כי הוא בדה אותה. כעת, מתינים במשטרה ובמשפחת ברנדט לתוצאות בדיקות הדי-אן-אי שתקבע האם אכן מדובר בילדה שעקבותיה נעלמו לפני כ-20 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully