וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושתל במועדונים בת"א - והפליל 29 סוחרי סמים

19.2.2013 / 17:09

סוכן סמוי של משטרת תל אביב הוטמע במשך עשרה חודשים בין בלייני העיר ורכש סמים מסוגים שונים, בהם סם האונס, קוקאין ואקסטזי. לפנות בוקר נעצרו 29 חשודים, בהם שלוש נשים

הפעלת סוכן סמוי היא אחת הדרכים היעילות של המשטרה להילחם בסוחרי הסמים. מבצע כזה הגיע לסיומו לפנות בוקר (שלישי) עם מעצרם של 29 חשודים במכירת סמים במועדונים בתל אביב. במשך עשרה חודשים הוטמע סוכן של משטרת תל אביב בין בלייני העיר ורכש סמים מסוגים שונים, ביניהם GHB (סם האונס). במשטרה ציינו כי למבצע תהיה השפעה משמעותית על שוק הסמים המקומי, אך ברור כי גם בהמשך יוכלו בלייני תל אביב להשיג את הסמים הללו בקלות יחסית במקומות הבילוי.

הסוכן, בשנות ה-20 לחייו, הופעל על ידי מחלק סוכנים של מרחב ירקון לפני כעשרה חודשים. הוא החל לבלות במועדונים מוכרים בתל אביב והציג את עצמו כתושב העיר – אשר תדמיתו רחוקה שנות אור מזאת של אנשי אכיפת החוק. במהלך הערבים בהם בילה, הוא חיפש ומצא את מי שמספקים לכאורה סמים לבליינים. באותה תקופה הוא ביצע עשרות רכישות, ומלבד סם האונס הוא קנה קוקאין, אקסטזי ו-LSD בכמויות שונות.

כאמור, הלילה הוחלט להפוך את המבצע לגלוי. שוטרי מרחב ירקון וכוחות בילוש, יס"מ, שוטרי יחידת 101 של משמר הגבול ויחידת הכלבנים של המשטרה פשטו על בתיהם של החשודים כי מכרו לסוכן את הסמים. עד כה נעצרו 29 חשודים, תושבי תל אביב, לוד, נתניה והמשולש – ביניהם שלוש נשים. כמו כן נתפסו עשרה כלי רכב, כסף מזומן בסכום של כ-20 אלף שקל וסמים מסוג קוקאין, MDMA, חשיש ועוד. בשלב הזה הבינו כנראה החשודים שאחד הבליינים שאותם הכירו היטב הפיל אותם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשטרה צפויים לזמן לשימוע גם את בעלי המועדונים, ארבעה במספר אשר חלקם מוכרים היטב לאנשי חיי הלילה בעיר. החוקרים יבדקו האם בעלי המועדונים ידעו על המסחר הער שהתקיים תחת אפם. בהמשך היום יובאו רוב העצורים לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם. "מדובר בנדבך אחד מני רבים במאבק הבלתי מתפשר של מחוז תל אביב כנגד תופעת הסחר והשימוש בסמים בכלל והסחר בתוך מועדונים בפרט, אשר תהיה לו השפעה משמעותית על שוק הסמים המקומי ועל הסחר במועדונים", נמסר מהמשטרה. אך למרות גל המעצרים, לא נראה שמועדוני תל אביב יתייבשו מסמים בזמן הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully