וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שושן ברבי יודה שנהג בעת דריסת הנשים בנתניה

גלעד גרוסמן

12.2.2013 / 20:50

הנאשם בהריגת והפקרת הנשים בתאונה שאירעה בקיץ האחרון יטען כי נהג במכונית, אך אינו אשם בתאונה שכן נסע באור ירוק. בן ההרוגה: "תחושת הקלה, מקווים שייקח אחריות פלילית"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

שושן ברבי, שהואשם בהריגתן של אלכסנדרה רובינוב, סווטלנה יגודייב ובתה שושנה בתאונה הקטלנית שאירעה בנתניה בקיץ האחרון, מתכוון להודות שהוא היה הנהג בעת התאונה – כך דווח הערב לראשונה בחדשות ערוץ 2. זאת, בניגוד לטענתו עד כה לפיה אדם אחר נהג בכלי הרכב. עם זאת, ברבי יטען כי מדובר בתאונה בלתי נמנעת שלא באשמתו, ועל כן אין מקום להאשימו בהריגה.

שושן ברבי בדיון בעתירתו נגד עיריית נתניה,דצמבר 2012. ניב אהרונסון
יטען שהתאונה הייתה בלתי נמנעת. ברבי/ניב אהרונסון

רודי יגודייב, שאמו ואחותו נהרגו בתאונה, אמר לוואלה! חדשות כי הוא שמח על החלטתו של ברבי: "יש תחושה של הקלה. זו כבר התקדמות. חצי שנה הוא התחמק. נקווה לטוב, ונקווה שבהמשך הוא גם ייקח אחריות פלילית על התאונה".

לאחר התאונה הסתתר ברבי יומיים באזור התעשייה בנתניה, עד שנלכד על ידי המשטרה. בפרקליטות טענו בעת הגשת כתב האישום כי הוא עשה מאמצים רבים כדי להימלט מהדין ולשבש את החקירה, אולם הראיות שנאספו נגדו, כולל ראיית DNA על כרית האוויר בצד הנהג, הוכיחו שהוא זה שגרם לתאונה. לברבי 14 הרשעות עבר, והוא אף נידון לשמונה חודשי מאסר לאחר שניסה להימלט משוטרים כשנהג במהירות 180 קילומטרים לשעה והיה מעורב בתאונת פגע וברח נוספת.

ביום חמישי צפויים עורכי דינו של ברבי, מוטי כץ ודוד יפתח, להגיש מענה לכתב האישום, שבו לראשונה יודה ברבי כי הוא זה שנהג במכונית. לאחר שברבי נעצר, הוא טען שנתן את מכוניתו לעובד שלו, יוחאי גליקסמן, והוא זה שגרם לתאונה. גליקסמן אף הגיע למשטרה והתוודה על התאונה, אולם לאחר מכן חזר בו וטען שעשה זאת בגלל תלותו בברבי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
תאונת פגע וברח בנתניה, אוגוסט 2012. שלומי גבאי
זירת התאונה בנתניה/שלומי גבאי

כאמור, למרות שכוונת ברבי להודות בנהיגה, הוא יטען כי לא הוא אחראי לתאונה, אלא כי עבר באור ירוק ונהג כחוק בזמן האירוע. כמו כן, ברבי גם דוחה את הטענה כי נהג תחת השפעת אלכוהול בעת שדרס למוות את הנשים. יצוין כי במהלך חקירתו במשטרה סירב ברבי לענות לשאלות החוקרים ולא הודה או הכחיש את הטענה שהוא הנהג. עם זאת, על פי כתב האישום, זמן קצר לאחר התאונה הגיע ברבי לביתו של גליקסמן והורה לו לפנות למשטרה ולהודות שהוא נהג.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully