וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מדריכת כלואים נתפסה מעשנת חשיש בכלא 6

8.2.2013 / 14:30

החיילת הורשעה במסגרת הסדר טיעון ב"שימוש בסמים בנסיבות אזרחיות", והשופט גזר עליה עונש חמור של 35 ימי מחבוש. מחשש שהחיילים בכלא 6 יתנכלו לה, היא תרצה את עונשה בכלא 4

מה שהיה נראה כמו נקמה של החיילים הכלואים בכלא 6 התברר כמציאות. המשטרה הצבאית קיבלה מידע מודיעני על חיילת בשירות סדיר, המשרתת כמדריכת כלואים, כי היא משתמשת בסמים בתוך כותלי הכלא. למרות התחושה שמדובר בעלילת שווא על רקע היחס של המפקדת לחיילים, נפתחה חקירת מצ"ח במהלכה התברר כי יש בסיס מוצק למידע שהתקבל.

החיילת זומנה לחקירה במצ"ח, והכחישה במהלכה את המיוחס לה. במצ"ח המשיכו בחקירה ואספו ראיות מוצקות ששימשו להגשת כתב אישום נגד החיילת. ואכן, אתמול (חמישי) אישר שופט בית הדין הצבאי ביפו, סא"ל רוני פנחס, עסקת טיעון בין החיילת לבין הפרקליטות הצבאית, במסגרתה הודתה החיילת בעישון חשיש רק בשני מקרים, וכתב האישום נגדה תוקן ל"שימוש בסמים בנסיבות אזרחיות".

סא"ל פנחס טען כי מאחר ומדובר במדריכת כלואים שאמורה לשמור על אלו שמבצעים עבירות ומרצים את עונשם בכלא – יש להחמיר עמה. לכן הוא החליט לגזור עליה עונש חמור של 35 ימי מאסר בפועל. סא"ל פנחס התחשב בחיילת שהביעה התנגדות לריצוי העונש בכלא 6 מחשש שהחיילים הכלואים יתנכלו לה, ואפשר לה לרצות את עונשה בכלא 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully