וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מדלן מק'קאן הנעדרת נמצאה בניו זילנד?

אחרי שזוהתה מספר פעמים בתור מדלן, הנעדרת מאז 2007, העבירה הילדה הניו זילנדית דגימת DNA שתמסר לסקוטלנד יארד. "תוצאות הבדיקה לא יתפרסמו בזמן הקרוב"

ילדה ניו-זילנדית, אשר זוהתה בעבר מספר פעמים כמדלן מק'קאן הנעדרת מאז ספטמבר 2007, העבירה למשטרה בעיר דינדין דגימת ד.נ.א אשר תשלח לסקוטלנד יארד. הילדה, אשר לה סימן ייחודי בעיניה הימנית הדומה לזה של מדלן, עוררה את תשומת ליבו של הציבור המקומי אשר מאמין כי היא הילדה הנעדרת.

הילדה הנעדרת מדלן מק'קאן (משמאל), לצד הדמיה ממוחשבת שלה כיום, בגיל תשע, שפרסמה משטרת בריטניה, אפריל 2012. משטרת בריטניה, ספק 500
הסימן הייחודי בעין ימין עורר את החשד. מדלן והדמיה ממוחשבת שלה כבת 9/ספק 500, משטרת בריטניה

המשטרה פתחה בחקירה בערב השנה החדשה, אז זבן בחנות מקומית מסר את חשדותיו לגבי גבר ונערה צעירה, שהזכירה לו את מדלן. קאלום קרודיס, בלש בכיר במשטרה אמר כי הדגימה תהווה הוכחה חותכת באם הילדה הניו זילנדית היא מדלן. "הדגימה תשלח למשטרה הבריטית לאשר את זהותה של הילדה שזיהו אותה מספר פעמים בעבר כמדלן. תוצאות הבדיקה לא יתפרסמו בזמן הקרוב", דברי קורדיס בעיתון מקומי. עם זאת, ההערכות הן כי הילדה אינה מדלן.

אין זו הפעם הראשונה שעלה החשד כי הילדה מדינדין היא מדלן. במרץ 2010 חשפה המשטרה בעיר כי שומרת בסופרמרקט מקומי דיווחה שראתה ילדה הדומה למדלן מק'קאן שבעה חודשים שאחרי שנעלמה. השומרת אמרה שראתה ילדה קטנה המחזיקה בידו של גבר בזמן שעזבה את המקום. היא הייתה בטוחה שזאת אכן מדלן, הלכה לדבר עמה והבחינה במבטא הבריטי של הילדה. לדברי המשטרה, צילומי הטלוויזיה במעגל סגור במקום הועברו לאינטרפול ומשם למשטרת פורטוגל אך המשטרה הפורטוגלית טענה שהם "לא רלוונטיים". כמו כן, מידע שהגיע ממשטרות בארצות הברית אירופה וצפון אפריקה אחרי שחקירת המשטרה נסגרה ב-2008 לא נבדק.

מדלן נעלמה ימים ספורים בלבד לפני שחגגה את יום הולדתה הרביעי. היא שהתה בכפר נופש עם הוריה בפורטוגל ולדבריהם, היא נעלמה מדירת הנופש שלהם בזמן שהם יצאו לארוחת ערב. מאז נערכה חקירה משטרתית נרחבת והסיפור פורסם ברחבי העולם, אך מדלן לא נמצאה. החקירה הרשמית בפורטוגל הופסקה בשנת 2008, אך חוקרים פרטיים מטעם הוריה של מדלן מחפשים אחריה עד היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully