וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח האם שבתה נמצאה בצפון: "נדקרה למוות לעיני הילדה"

קובי מנדל

6.2.2013 / 14:12

מריה זובידאת, שגופתה התגלתה בינואר בשדות בית לחם הגלילית, נרצחה לעיני בתה בת השנתיים שנמצאה משוטטת לבדה באזור - כך חושדת המשטרה. פרטי החקירה הותרו היום לפרסום

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: גדי וינסטוק

(צפו בהארכת המעצר הראשונה של החשוד)

מריה זובידאת בת 38 מבסמת טבעון, שגופתה התגלתה ב-10 בינואר בשדות בית לחם הגלילית, נרצחה ביום היעלמותה ב-4 בינואר לעיני בתה בת השנתיים, שנמצאה משוטטת לבד במקום - כך לפי חשד המשטרה, שהותר היום (רביעי) לפרסום. התינוקת נמצאה על ידי עובר אורח שהזעיק את המשטרה וזו העבירה אותה לבדיקות בבית החולים רמב"ם. לפי החשד, זובידאת נרצחה בדקירות סכין רבות מסיבה שעדיין אינה ידועה. לאחר שכשלו הניסיונות לאתר את אמה של הפעוטה היא הוכרזה כנעדרת ובו ביום הגיע אחמד זובידאת בן ה-23, שכנה של הנרצחת, למשטרה וסיפר כי הסיע אותה מביתה בכפר לאזור איבטין, שם הוריד אותה ואת בתה לבקשתן.

זובידאת נעצר בחשד לביצוע המעשה, אך הוא מכחיש את החשדות נגדו. חוקרי היחידה המרכזית של מחוז חוף, בפיקודו של נציב משנה אלי אסייג, ציינו כי הסכין טרם נמצאה, אולם נאספו ראיות רבות שהן ממשיות, לכאורה, ומצביעות על כך שהוא זה שביצע את המעשה לעיני בתה של הנרצחת. כמו כן, במכוניתו של אחמד זובידאת התגלו כתמי דם של מריה זובידאת. במהלך החקירה לא נודע על כל קשר רומנטי שהיה בין החשוד לנרצחת.

אחמד זובידאת השתחרר לפני כחודשיים ממאסר של כעשרה חודשים בשל החזקת אמצעי לחימה. היום הוארך מעצרו בפעם השביעית, ולבקשת המשטרה ביטל בית המשפט את צו איסור הפרסום על פרטי החקירה. בשבוע הבא יוגש נגד זובידאת כתב אישום בגין רצח לבית המשפט המחוזי בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully