וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מטפל תקף קשישה בצפת כי התנגדה שילביש אותה

קובי דוד

6.2.2013 / 8:07

לדברי בנה של הקשישה, המתגוררת בבית האבות "סוכת שלום" בעיר, ההנהלה ניסתה לטייח את אירוע ומנעה מאמו לשוחח עמו. דיירת נוספת במקום: "היא לא רצתה שגבר ילביש אותה"

מטפל בבית אבות "סוכת שלום" שבצפת חשוד כי תקף בתחילת השבוע דיירת קשישה בת 83, לאחר שהתנגדה כי ילביש אותה. בנה הגיש תלונה בתחנת משטרת צפת, ובמקביל תחקרה הנהלת המוסד את צוות העובדים. על פי החשד, ביום שני בבוקר הגיע המטפל אל חדר המקלחת שבו שהתה הקשישה וביקש להלביש אותה לאחר שהתרחצה בליווי מטפלת. הקשישה התנגדה לכך נחרצות וביקשה ממנו לקרוא למטפלת אחרת כדי שזו תוכל להלביש אותה.

לדבריה, בשל סירובה החל המטפל לצעוק עליה והכה אותה בצוואר ובמצח. "אני לא מבין איך יכול להיות שמטפל לא מכבד בקשה הגיונית של אישה דתייה שומרת מצוות", סיפרה בנה, משה חסידים. "נחצו כאן קווים אדומים. אימא שלי בכתה וסיפרה לי שהוא הכה אותה כי לא נעתרה לבקשתו". לדברי הבן, הנהלת המקום ניסתה לטייח את האירוע, כשמנעה מאמו לספר לו על המקרה.

"סתירות רבות בעדות הקשישה"

"אימא שלי ביקשה מהצוות לדבר איתי בטלפון כדי לספר לי על המקרה", סיפר חסידים. "לצערי הרב, אף אחד לא התייחס אליה. רק כשאחותה הגיעה במקרה לבקר אותה למחרת, היא סיפרה לה על המטפל שתקף אותה. "אם הייתי מגיע בעוד כמה ימים, יכול להיות שלא הייתי יודע על כך דבר ". קשישה נוספת המתגוררת במקום סיפרה: "שמעתי אותה צועקת בגלל שהיא לא רצתה שמטפל גבר ילביש אותה. היא אמרה לו 'די, תעזוב אותי'. רק למחרת היא סיפרה לי שהוא הרביץ לה. אני לא ראיתי את זה".

מהנהלת בית האבות נמסר בתגובה: "הנושא כרגע נמצא בבדיקה. קרוב לוודאי שלא היה שום אירוע של אלימות. פתחנו בתחקור מלא של כל צוות העובדים כדי לבדוק את העניין ביסודיות". ממשטרת צפת נמסר בתגובה כי הנושא נמצא בבדיקה, וכי מבדיקה ראשונית עולה כי ישנן סתירות רבות בעדות שמסרה הקשישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully