וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נגיד הבנק האירני לשעבר נתפס עם 70 מיליון דולר"

לפי דיווח בעיתון גרמני, טאמסב מזהרי נתפס בשדה התעופה בדיסלדורף כשהגיע מטורקיה, ובאמתחתו נמצאה המחאה שמקורה בוונצואלה. כעת בודקות הרשויות בגרמניה חשד להלבנת כספים

האזרחים האירנים כבר מזמן נמצאים במצב כלכלי קשה בשל הסנקציות שהוטלו על המדינה במהלך השנים האחרונות, אך ייתכן כי אזרח אירני אחד, בכיר במיוחד, נתפס כשבאמתחתו סכום כסף גדול, וחשוד, ביותר. עיתון ה"בילד" הגרמני דיווח הלילה (ראשון) כי נגיד הבנק האירני המרכזי לשעבר נתפס לפני כשבועיים כאשר ניסה להיכנס לגרמניה כשברשות המחאה על סך סכום השווה ל-70 מיליון דולרים.

על פי הדיווח, טאמאסב מזאהרי, שהיה נגיד הבנק האירני עד 2008, נתפס בשדה התעופה בדיסלדורף כאשר הגיע מטורקיה, וכעת בודקות הרשויות בגרמניה חשד להלבנת כספים. על ההמחאה שנמצאה בין חפציו היה כתוב הסכום 300 מיליון בוליבר, המטבע של ונצואלה, והיא הונפקה על ידי הבנק המרכזי בקראקס.

הידיעה על כך שנתפס אדם בן 59 עם ההמחאה החריגה פורסמה על ידי רשות המכס של גרמניה כבר ביום שישי, אולם אז לא צוין שמו ועיסוקו של האיש. כעת, נחשף במהדורת סוף השבוע של ה"בילד" נראה כי מדובר באחד האנשים הבכירים ביותר בכלכלת אירן בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully